Reply on: Emo #140597:
vždy existujú vodièi, ktorí nedodržiavajú predpisy a miestnu úpravu organizácie dopravy,pri vysunutí zastávok do pravého pruhu a zastavovaní v ¾avom vytvorí sa na 2 - 3 miestach nezmyselná úprava, napr. pred križovatkou H.Melièkovej a Kresánkovej v smere z kopca, rovnako aj pri podchode, a to tak nad ním ako aj pod ním,
v skutoènosti sú na trase z DD do KV 2 miesta, kde treba chrániť výjazd zo zastávok ZŠ Majerníkova a Matejkova, v smere z KV na DD opäť 2 miesta - výjazdy zo zastávok H.Melièkovej a Matejkova,
tieto miesta sa dajú riešiť miestnou úpravou, podobnou tej, ktorá sa prijala na základe Ivanovho návrhu, na Šancovej, jednoducho sa vyznaèí zákaz zastavenia na úseku v dåžke zodpovedajúcej 2 parkovacím miestam a zabezpeèí sa zvýšený doh¾ad nad dodržiavaním zákazu spolu s odťahom,
Preßburg.Germane
Ako od SOR rad NB by som ešte zniesol za podmienky, že typu NB18 by ostránili aj ten zásadný nedostatok spomínaný v #140566.
A čo sa týka typovej rady BN, nech sa na mňa nikto nehnevá ale po dizajnérskej stránke je to príšernosť na kolečkách. To dizajnér mohol aspoň tú nerovnosť strechy prekryť nejakou lištou aj to kosodĺžnikové okno inak poriešiť. Však preboha to priam uráža dobrý vkus.
Ako zase musím uznať po stránke funkčnosti tým autobusom nič nechýba ale predsa aj keď si niekto vyberá súkromne auto tak pozerá aj trochu na vzhľad nie len na cenu.