Reply on: J #13991:
Tak potom by ale mali byť pre študentov lacnejšie štvrťročné električenky aspoň o desať percent. Je to diskriminácia.Re #13992 Turbo: A čo s tým majú dispečeri? Však ja ako vodič by som si mohol autobus pustiť aj na dialkové ovládanie, pokiaľ sa mu nič nestane. V čom je problém? Nikoho neohrozil a nič nespôsobil.
Re #14007 mickey: Na ktorej strane STV textu? To vyhľadávanie spojení od FS software je úplne na nič.. Však si skús vyhľadať večer o jedenástej nejaký spoj napr. z Čunova do mesta, nájde ti cestu na 7 hodín...
Re #14026 Papyr: Na výrobných štítkoch Ikarusov je ako adresa uvedená Budapešť.
Re #14027 Anndy008: Mne sa Ikarusy 4x5 nepáčili od začiatku. Designovo úplne na nič.. Našťastie neskôr dostali hranaté lepené sklá, vďaka ktorým ten bus lepšie vyzerá.
Re #14029 Papyr:
1. S tými náhradnými dielmi to u nás riešia tak, že na každý poškodený diel dajú gumené alebo umelohmotné záplaty.. Potom to tu vyzerá ako na Uk.. pardon, vlastne sme v DPB.
2. V prešove je Ik435T?
3. Najtichší trolejbus aký som kedy počul je 21Tr... Tam nebolo počuť NIČ (konkrétne v Brne), keď som s tým išiel.
Papyr
Vladimir: asi nejlepsie bude Citaro. to je zas to, za co sa hanbim ja - ze som sa nim este neviezol. Inak som sa viezol vsetkym moznym, aj 22Tr aj Trolinom, dokonca aj klbovym Urbinom, ale Citarom este nie. Asi si skocim do Kolina.
Mimochodom, Ik415 jazdia nabeton v 150-tisicovom Miskolci, co je 90 km od Kosic. A maju tam aj KT8D5, tiez povodne kosicke.