Reply on: Mike #140317:
ja som pozeral tento CP, bohužiaľ asi ma doplietlo aj to, že tam sú zapísané odchody zo zastávok po trase, ale tak sú tam nejaké vsunuté odjazdy... Neviem prečo tam majú v Brne také výrazné rozdiely sedlo/špička u trolejbusov. Je to rentabilné aby také veľké množstvo vozidiel po špičke sťahovali. Napr. taká L37, prečo po rannej špičke kde je interval 4-5min nedajú interval 6 alebo 7-8min, ale skočí to na 10, podobne aj L31,34,38,39 ktoré oslabujú počas sedla skoro o 50%, akurát L32 oslabuje minimálne počas sedla... By som povedal, že v Brne je u trolejbusov podobný fenomén ako v Žiline, kde trolejbusy po špičke znižujú premávku o 50%, okrem L5 a 6, pričom úplne končí premávku L16.
ivanbuto
Skôr si ale myslím, že prospešná by bola (po vybudovaní novej trate cez Patrónku) nasledovná reorganizácia:
207: Voj.nem.->Zim.št.
212: Voj.nem.->Ružová dolina
Teda predĺženie 207 ku Voj.nem. (resp. ideálne by bolo Tesco Lamač, ale tam sa hovorilo v niektorých materiáloch aj o 201, resp. o 212). Predĺžením 207 týmto smerom by sa získalo priame spojenie Mudroňovej a Búdkovej s Patrónkou v oboch smeroch.
A po druhé, výmena končených 207212, čím by sa dosiahlo priame spojenie od oblasti Zim.št. na Hodžovo námestie, plus spojenie Kramárov a Prievozskej.