Reply on: luky133 #140264:
"Pri Solarisoch a Tedomoch je popis tlačidiel aj vonku aj vo vnútri" tedomy príliš nepoznám, ale čo som si všimol dávnejšie v SU, tak tie tlačidlá červené "stop" a modré "dvere" za tých niekoľko rokov už tak poprehadzovali, že zrejme nebudú v každom SU pri dverách "dvere", al eniekde aj červená stopka, prípadne zase na ľavej strane boli už niektoré aj poprelepované páskami ? takže teraz bude otázne, či zmačknúť stopku pri dverách alebo dvere v strede busu 
Re #140299 Ike: ale je tuším jediný z klubu smer-ok...
Re #140306 TeBeCe: takže by mohli začať likvidovať 901, 182, 147, 133, 136 a podobné politické objednávky... ?
keď ste už začali s Tbusmi, vedel by mi niekto povedať, kedy bude to slávne prepojenie tratí z Koliby cez Vlársku? lebo ak si pamätám, postavili cetu a niekde ju usekli (kvôli pozemkom?) že či to teda nejako pokračuje/bude pokračovať alebo to mesto vzdalo...
Mike
T-busy - tak asi sa im to oplatí ako vidíš. Tam sú vozovne (komín, slatina, ale plusminus aj husovice) po trati tých liniek, teda tých jalových km skoro nenabehajú, nie ako u nás sú Trnávka aj Hrobonka na okraji siete. A aj v sedle majú dostatočný interval aby bolo napáíjanie siete využité.
Ale tie rozidely špička/sedlo sú dané hlavne dopytom. Tam sú obrovské prepravné nároky počas tých špičiek keď sa ten interval zahusťuje najviac ako sa dá. (aj keď je fakt že aj tam za posledné roky redukovali vzkm tak išli intervaly z 3 na 4 z 4 na 5 atď..) V sedle to v zásade stačí. To je spôsobené najmä výstavbou sídlisk od komáčov, ktoré sú ešte dodnes prevažne nocľahárne. Je tam iba minimum pracovných príležitostí.. - asi ako u nás DNV.