Reply on: Iveta.a #140328:
Tam to treba nechať veeeľmi dlho zvoniť..Re #140327 kecho: áno on to skúpil už keď vedel že am má ísť cesta.. ako nám svojho času (2005+-) vysvetľoval kompetentný pracovník mesta BA "s Vlárskou už je to jednoduchšie, už sa nemusíme naťahovať s X ľuďmi ale všetky pozemky skúpil jeden, a ten ukázal na mape prstom na pozemok čo vlastní mesto - vedľa Hradu niekde na Palisádoch, alebo Mudroňovej, že za ten to vymení ?" .
Mike
T-busy - tak asi sa im to oplatí ako vidíš. Tam sú vozovne (komín, slatina, ale plusminus aj husovice) po trati tých liniek, teda tých jalových km skoro nenabehajú, nie ako u nás sú Trnávka aj Hrobonka na okraji siete. A aj v sedle majú dostatočný interval aby bolo napáíjanie siete využité.
Ale tie rozidely špička/sedlo sú dané hlavne dopytom. Tam sú obrovské prepravné nároky počas tých špičiek keď sa ten interval zahusťuje najviac ako sa dá. (aj keď je fakt že aj tam za posledné roky redukovali vzkm tak išli intervaly z 3 na 4 z 4 na 5 atď..) V sedle to v zásade stačí. To je spôsobené najmä výstavbou sídlisk od komáčov, ktoré sú ešte dodnes prevažne nocľahárne. Je tam iba minimum pracovných príležitostí.. - asi ako u nás DNV.