OK podporovalo Bajana len preto lebo SDKÚ-DS ich vyhodilo zo svojích radov. Pokiaľ teda viem. ? Síce pravda, že mohol povedať, že nebude odporúčať nikoho... Ale možno mu išlo niečo do vrecka nakoľko sa potom aj na jeho billboardoch dolepilo koho majú jeho vodiči podporiť. ?
inak keď OK podporovalo Bajana, ktorý je kandidátom Smer+HZDS a Ďurkovský je z KDH čo je v súčanosti opozícia, tak nenastali tam krivé pohľady medzi nimi?
Prečo by nemal? Pokiaľ viem majoritný (100%) vlastník je mesto Bratislava a teda o obsadení vedenia DPB a.s. rozhoduje mestské zastupiteľstvo resp. primátor a nie župan. ? Alebo sa mýlim?
A na aké kulové je dobrá L135 na miestach dostupných 100-200m od trate a ešte k tomu aj oveľa menej členitom teréne aký je na západ od Karloveskej? Premávka do oblasti Líščieho údolia a L. Sáru je deviancia spôsobená nakazením myslenia v DPB pánom Prznislavom Záprdníkom. To potom môžu byť minibusové linky všade po celom meste komu nestojí 50m od domu nejaký spoj ?
so zrušením linky 135 nesúhlasím.namiesto nej by radšej mali zrušiť 35-ku.je síce pravda že L135 má problematickú trasu ale je určite viac využívanejšia ako L35.jedine keď je to naopak tak vtedy keď okolo pol druhej v poobede idu deti zo školy na borskej.vtedy je L35 fakt narvaná. ?
Tam to treba nechať veeeľmi dlho zvoniť..
Re #140327 kecho: áno on to skúpil už keď vedel že am má ísť cesta.. ako nám svojho času (2005+-) vysvetľoval kompetentný pracovník mesta BA "s Vlárskou už je to jednoduchšie, už sa nemusíme naťahovať s X ľuďmi ale všetky pozemky skúpil jeden, a ten ukázal na mape prstom na pozemok čo vlastní mesto - vedľa Hradu niekde na Palisádoch, alebo Mudroňovej, že za ten to vymení ?" .
? za objasnenie. takže jeden špekulant sa predsa len našiel. vôbec by ma totiž neprekvapilo, keby tie pozemky skúpil vtedy, keď už vedel, že tadiaľ má ísť cesta... aj keď zas jedného možno vyvlastnia (a ak bude zo správnej strany, tak sa dohodnú na nejakej premrštenej cene) rýchlejšie ako nejakých 30 majiteľov...
Re #140325 Mike: 136 je synonymum pre všetky tie KV-DD linky od 35 do 139, čo vznikli a ešte do volieb vzniknú
135,36 jednoznačne zrušiť, 133 vrátiť do pôvodného intervalu, kým sa niečo nespraví s napojením t-bus trate na DD so zvyšnom sieťou. 35 upraviť trasu, resp. zobojsmerniť v úseku Borská - Kuklovská, jednosmerná premávka cez Veternicovu, Nad lúčkami, Baníkovu a J.Stanislava. L139 ponechať dočasne kým sa dorieši stavba t-bus trate Molecova - Staré grunty.
Áno to stojí kvoli pozemkom, tušim akutálne už ostáva iba jeden vlastník ktorý skúpil všetky pozemky v ceste. Teraz asi prebieha vyvlastňovacie konanie (neviem ten presný právnický termín).. ale napr aj u mostu Rázsochy to trvalo pekných pár rokov a nakoniec aj keď ho skolaudovali tak (bývalý?) majiteľ pozemku pod nim si dal spraviť o sebe reportáž do TN, že ten most je tam ilegálne a on svoj pozemok nepredal a cezeň autá nepustí...
Holt ficovláda zaviedla vyvlastňovanie za účelom dostavby diaľnic a podobných marketingových ťahov, ale na mestské stavby lokálneho významu sa to nevzťahuje...
Slabá náplasť môže byť predĺženie 44 z Revínu na Kolibu, ktoré je už nachystané, ale tiež neviem na čom stojí...
Karloveské linky nemôžu rušiť aspoň do konca roku 2010 lebo by nedopadli dobre výsledky volieb. Už teraz si otestoval, že v KV dostal najviac hlasov takže na starostu ešte povylepšuje zopár veci... ?
Čo som si všimol Tedomáci vôbec nepoužívajú dopyt a Solarisáci ho vzorne používajú... ?
drink