Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #139350:
Aha, však ten vyzerá skoro ako Ik280 ? .

Martin Fundárek

Reply on: TeBeCe #139327:

"človek si nebude musieť pamätať grafikon, lebo bude vedieť, že typ spoja X chodí každých Y minút v špičke a každých Z minút mimo nej."
Takže budeme mať číslovanie nielen podľa zón, ale aj podľa intervalov ? .
"Keď už sa pýtate, či sme nezaspali dobu, môžem povedať, že možno sme ju skôr predbehli. Integrované dopravné systémy vo svete vznikali tak, že jednotliví dopravcovia sa snažili zjednocovať. U nás takáto ich potreba neexistuje, takže s iniciatívou muselo prísť mesto a VÚC. Z tohto pohľadu sme rýchlejší, ako by si to vyžadovala samotná doba."
Sme hviezdy, Praha a Brno by si z nás mohli vziať príklad...
"Štyridsať rokov sa tu do MHD neinvestovalo, jej modernizácia bola proti duchu nejakej politickej strany, takže zmena nejaký čas potrvá."
Ahá, za štyridsať rokov sa postavili len električkové trate Vinohrady-Rača, Vodárenská-Dúbravka, Trnavské mýto-Astronomická, Zátišie-Zlaté piesky, Obchodná, Tunel ... zatiaľ čo od revolúcie sa postavilo až 0 km nových tratí.
Reply on: TeBeCe #139327:
Strašné! To ako keby som blahej pamäti CNG Zachara počul.
Reply on: Ivan3 #139335:
Pokud jsou tvé znalosti v této oblasti na tak vysoké úrovni jako znalosti kategorií drah, tak se raději zdrž komentáře.
Reply on: S499.1023 #139348:
myslím, že aj s tým mestským autobusom na ňom pri prejazde
Reply on: aquila #139322:
Reichsbrücke je ten most, čo niekedy v sedemdesiatych spadol?
Reply on: Ámos #139312:
1) Mostu Márie Valérie chýbalo JEDNO pole.
2) Prečo by sa nový most nemohol volať rovnako ako starý v tej istej polohe?
Reply on: Peon #139306:
Nezachádzala.
Reply on: aquila #139308:
Podľa mňa tá provizórna konštrukcia MÁ historickú hodnotu práve preto, čo už prežila, hoci na to nebola stavaná.
Reply on: 810zssk #139342:
prečo je na mape vyznačená zastávka AVION-IKEA ako jednosmerná (v smere z LETISKA)? Potom podľa tej mapy neexistuje zastávka AVION-IKEA v smer na letisko. Povedal by som, že tam úplne stačí jedna zastávka namiesto AVION-IKEA a Pestovateľská a to už či sa to bude volať AVION-IKEA, Pestovateľská alebo Pestovateľská - IKEA, tak to je úplne jedno...
Reply on: MacGiver #139324:
Keďže SORky BN 9.5 budú onedlho staré, tak by mohli na základe "kolobehu hrdze" prejsť do Petržalskej vozovne, ak sa podarí Jurák a Trnávku uspokojiť SORkami BN 10.5 a ak sa stane to čo čom sa povráva, že autobusy majú ísť z Krasňaň preč (tým nechcem povedať, že behom pár mesiacov...,ale vraj sa to plánuje). Pôvodne sa na L99 plánoval interval 6/6/6//12. K tomu vypravovaniu Petržalských Ik415 na L30 a 37 - prečo by to nešlo? Keby Petržalka mala dosť krátkych vozidiel tak by mohli aj na L30 a 37 prispievať. Nakoniec je to myslím, z Petržalky bližšie pod Nový most ako z Trnávky alebo Juráku.
Reply on: intony #139337:
Tu zastavku mali zrusit uz davno, je absolutna somarina aby boli dve zastavky takto natlacene.

Ak som spravne pochopil, po pol roku ma byt obnovena, takze potom by mohli radsej zrusit Pestovatelsku a v oboch smeroch..
Reply on: záchranár #139323:
Opakujem. Vystúpia na Pestovateľskej a prejdú tých 70 m pešo. Tá zastávka je 4 lampy od zast. ikea. Proste bus sa rozbehol na 25 km/h a uz stal. Si asi ďalší, čo nevie čítať
Reply on: Peon #139329:
Ja tiež. Akurát cez pracovné dni by tam stačil aj minibus.
Reply on: Peon #139329:
Pokiaľ viem, tak áno.
Reply on: intony #139337:
#94081 v dispečerskom fóre ?
Reply on: Emo #139328:
Mňa by zaujímal dôvod zrušenia.
Reply on: 810zssk #139297:
Magistrát mohol urobiť z pozemku na Brečtanovej záchytné parkovisko a namiesto toho, aby autá cez víkendy okupovali celý Kamzík tak, že sa tam nedá pohnúť, mohla byť zavedená víkendová linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Spolu s regulovaným parkovaním a víkendovým zákazom vjazdu na Kamzík to mohlo výrazne napomôcť ukľudneniu individuálnej automobilovej dopravy tam, kde nemá prakicky čo hľadať.
Já si myslím, že veškeré úvahy o zbourání Staérho mosta a postavení něčeho nového na jeho místě je jen zdržovací taktika, jak nic nedělat a jak nakonec tu TT na pravý břeh Dunaje nepostavit. Už je to trapné. 10 let se mělo stavět, nebo dokonce již jezdit a je to pořád na bodě nula. Pokud se dá využít současný most, tak ať se využije, i kdyby měl být bilionkrát otřesnější. Zas tak ohavný není. Opravit, položit koleje a jezdít. To se dá zvládnout během jednoho roku. Už to mohlo být za ty měsíce opravené a dneska se tam mohly pokládat koleje. I v Zimbabwe by byli rychlejší.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.