ja som zvažoval Freša, ale tými billboardami ma teda neohúril (kto nechce lepšie cesty? kto nechce dôstojnejšiu starobu a pod.?) a tak sa obávam, či taký "kreatívny" nebude aj ako župan.
Záhradník je odlišný to je pravda, žial mnoho ľudí nevidí pod povrch
Pokial sa nemylim tak Zahradnik nie je clenok OK. Zda sa mi, ze on je - slovenska specialita - "nezavisly kandidat s podporou OK" ? Ak sa mylim opravte ma.
sorry, ja si to neviem predstaviť... podtunelovať danú oblasť tak výrazne, je už trocha moc. Som ochotný pristúpiť na akékoľvek zlepšováky ale odtiaľ potiaľ. Neviem na koľko by to vyšlo finančne a či sa to nedá riešiť aj inak.
Vies, to mas ako s hudbou. Nie je vzdy dolezite aby pesnicka bola najlepsia, ale aby bola odlisna. Lebo zvysok kandidatov su vsetko na jedno kopyto a tak si tych ludi delia medzi seba a kazdy ma malo.. Keby som mal 18 tak by som seriozne zvazoval ze by som ho ísiel volit, lebo je po Fresovi najlepsi kandidat a Freso zas vela sanci nema.
ešte sa ťa chcem opýtať, resp. poznamenať k tvojim odpovediam...
b) V Prešove myslím, že je križovanie trolejbusovej a vlakovej trate, dokonca na elektrifikovanom úseku, takže v krížení trolej pre t-bus a vlak by nemal byť problém. Je to teda v nehodovosti na danom priecestí?
c) Kam sa bude podľa teba predlžovať Ružinovská trať? Ja osobne si neviem predstaviť predĺženie do Vrakune, nakoľko tam nie je zvlášť priestor pre električkovú trať.
Okrem toho keď niekto na bilboardoch hlása, že je AJ NEZÁVISLÝ a zároveň AJ ČLEN politickej STRANY OK, tak má príznaky schizofrénie a mal by nie kandidovať, ale vyhľadať psychiatra a liečiť sa...
Ale napriek tomu vyzerá, že bude horúci kandidát a ak nevyhrá skončí druhí alebo tretí. Na margo toho článku, som mal pocit, že Petržalke sa najviac uberá. Paradoxne v predstavenstve DPB sedí práve Ján Kotuľa. Teda človek volený za volebný obvod Petržalka.
Rád by som sa vyjadril k článku o problémoch s autobusmi (Kocúrkovo u autobusov DPB poračuje). To, čo nám súčasné vedenie predvádza, hádam ani nemá obdobu. Ja som veril, že nové vedenie pomôže podniku z patovej situácie, spočiatku aj malo niekoľko dobrých ťahov, ale postupom času sa všetko akosi zvrhlo a skončilo to na preferovaní liniek premávajúcich do tej mestskej časti, kde býva niekto z "vrcholového" vedenia, machrovaním s uniformami a pokazenými tendrami. A títo pseudo odborníci platení z našich daní, resp. jeden z nich, si teraz trúfa kandidovať na župana. A vraví, že chce spustiť BID, že chce optimalizovať MHD atď atď. No keď sa pozriem na jeho riadenie DPB, tak mi je jasné ako to celé skončí. Tento pán nemá adekvátne vzdelanie na to, aby mohol riadiť dopravný podnik a je jedno či sa to týka MHD, SAD alebo NAD.
a) V zavislosti od linkovania. Moze byt.
b) Technicky problem a nie som si isty ci by to malo zmysel.
c) Elektricka bude zrejme obsluhovat ine destinacie, takze nie.
d) Toto sa mi pozdava najviac, najma ak by bola mozna jazda zo stanice Bratislava-letisko do stanice Bratislava-Centrum.. isty navrh obsluhy
e) Aj teraz su tam nespolahlive spolocnosti? Mimochodom, mala poznamka od cloveka co sa o letectvo zaujima, SkyEurope mohli este dnes lietat a do roka byt von z tych pruserov nebyt toho spravcu restrukturalizacie, ktory svojim nekompetentnym rozhodnutim okradol veritelov.
Ja si myslím, že tento návrh určite zostane v rovine vízií. Určite to však nie je fantazmagória (výtvor (podráždenej) fantázie, vidina, prízrak, mam, fantóm.) Ale ďakujem za hodnotenie môjho duševného stavu ? ?
"ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal!"
Odignoroval? A čo možnosť, že mám aj iné povinnosti, ako len sedieť za počítačom a hneď odpisovať na všetky príspevky? ?
Ako som písal v predchádzajúcom príspevku, situácia na Nám. 1 mája bude vyzerať lepšie ako dnes, lebo hlavná časť tranzitu ním prechádzajúca bude buď v podzemí (zo Staromestskej) alebo odklonená (zo Štefánikovej na Nám. 1. mája a ďalej do východnej časti mesta).
"ja vidím ten problém, že Nám. 1. mája už nejde nikam rozšíriť, a keď prirátaš objem IAD prichádzajúci od Kollárovho nám. kde sa zbiehajú autá z Radlinského, Ul. 29. augusta a Záhradníckej, tak som zvedavý ako to všetko pretlačíš cez Nám. 1. mája. Navyše, IAD od Štefánikovej bude stále prúdiť aj keď obmedzená ale bude, k tomu ešte IAD z Palisád a je po eufórií." Nám. 1 mája ide rozšíriť: pod zem. Hlavná časť tranzitu (zo Staromestskej by išla v podzemnej úrovni). Väčšina tranzitu zo Štefánikovej môže použiť Štefanovičovu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk