linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st.,
mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
mimo riešenia ďalšej "potrebnej" linky sa Vás chcem opýtať, v akej trase by mala trolejbusová linka najviac zmysel pre letisko :
a) napojenie pri Vozovni Trnávka - Galvaniho - AVION - Letisko
b) napojenie na plánovanú t-bus trať pre L39 na Trnavskej ceste pri priecestí - Ivanská cesta - AVION - Letisko
c) žiadny t-bus, predĺži sa tam električka od Astronomickej
d) postačí obsluha vlakom, keďže železnice tam plánujú postaviť odbočku a zastávku
e) letisku postačia autobusy a vzhľadom na "spoľahlivosť leteckých spoločností" (viď. Sky Europre) nemá zmysel tam ťahať električkovú, vlakovú alebo t-bus trať práve z tohoto dôvodu
A nemohla by jazdiť niaka linka takto: Pri Kríži-Homolova-Štepná-Žatevná-Pekníkova-Drobného-Alexyho-Švantnerova-Damborského.? stačili by tam 2-3 Sory B 9.5 alebo jeden BN 10.5 a jeden B 9.5.
Priložil som. Povedal som trasu: Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60 a jednym sorom, cez tyzden premavajucu 5-22, cez vikend 9-18. To by kludne stacilo. Hovorim, nikto by tym necestoval.
20 a 22 asi nie su 2 linky zo srandy. Jednak v useku Hradistna - Tesco vytvaraju prekladany interval 6 minut, po druhe netreba taku obsluhu opletalovej ani kramarov, lebo najvytazenejsi usek je tesco-dubravka-sidlisko devinska.
Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kuko1