Reply on: Emo #138884:
predpokladám, že návrh jednosmerného vedenia koľají znamená zánik súčasného odbočenia na Šancovú pre autá zo Štefánikovej, zároveň by ET zabrala 2 pruhy na Šancovej, takže pre vozidlá z Pražsklej i Štefánikovej by zostal 1 pruh na primy prejazd a 1 na ľavé odbočenie pred hl. st., mne ti vychádza tak, že 2 pruhy pre ľavé odbočenie z Pražskej na Šancovú by sa zmenili na 1 + 1 pre MHD a posunul by sa deliaci ostrovček, aby sa za križovatkou získal 1 pruh pre smer Štefánikova - Pražská, aj bez toho by to spôsobilo na Pražskej v smere na Šancovu veľké predĺženie frontu, každé zvyšovanie čakania bude spôsobovať väčšie zápchy a to bezpečnosti veľmi neprospieva,
návrh riešiť intenzitu dopravy na Pražskej a Štefánikovej v podzemí, vedením 4 pruhov pod Šancovú s odbočením pod Štefanovičovu a pokračovaním až na Radlinského, je veľmi komplikovaný
JamaVOku