Reply on: kuko1 #138896:
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typuf1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu
a pod. ?
Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?
Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase
Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.
Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
no.ev.di.
od Hlavnej stanice cez Hodžovo nám. - keďže mohí z nás by radi opäť zažili električku cez Štefánikovu ale nikto kompetentný nie je schopný to presadiť a ani ochotný už vôbec nie... zastávka Hodžovo nám., ďalej Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (prímestské linky SL) - Prievoz (križovatka, Tomášikova x Gagarinova) - Cintorín Ružinov - Vrakuňa, BILLA - Dudvážska - ŽST. P. Biskupice (napojenie na trať 131 v stanici). Ďalej by som umožnil napojenie trate za Dúbravkou na trať 110 a pokračovanie do novej zastávky "DNV, sídlisko" s konečnou v ŽST DNV a za Dúbravkou vetvenie trate s pokračovaním do Lamačskej brány, takže súpravy by striedavo premávali DNV / Lamačská Brána