Reply on: Ike #138855:
- Záhorskú Bystricu a Stupavu určite áno.
- potiahnutie do Mostu a menšie P+R má slúžiť pre všetky obce v okolí, teda Most, Malinovo, Tomášov, Štvrtok na Ostrove, Zálesie, atď. Ako je tento smer zaťažený je vidieť každé ráno na Ráztočnej, pri biskupickej železničnej stanici a tiež na Vrakunskej.
- čo sa týka P+R pri Ulici svornosti, ide tu viac-menej o to, kde vyústi R7-čka. Mesto chce, aby vyústila takmer pri Rondeli. Všetka doprava sa tak dostane priamo do mesta.
- záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy.
intony
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.