- Záhorskú Bystricu a Stupavu určite áno.
- potiahnutie do Mostu a menšie P+R má slúžiť pre všetky obce v okolí, teda Most, Malinovo, Tomášov, Štvrtok na Ostrove, Zálesie, atď. Ako je tento smer zaťažený je vidieť každé ráno na Ráztočnej, pri biskupickej železničnej stanici a tiež na Vrakunskej.
- čo sa týka P+R pri Ulici svornosti, ide tu viac-menej o to, kde vyústi R7-čka. Mesto chce, aby vyústila takmer pri Rondeli. Všetka doprava sa tak dostane priamo do mesta.
- záchytné parkoviská by však mali byť aj pri všetkých väčších železničných staniciach mimo Bratislavy.
- severný koniec by som potiahol cez Záhorskú Bystricu až do Stupavy a P+R dal určite v mieste križovania s I/2
- Lokalizácia P+R na východe BA je zbytočná, pri Slovnafte z dôvodu, že je to miesto dochádzky a že všade na okolo je MHD, v Moste z toho dôvodu, že tu nosný systém vedieš a samotný Most nemá z dopravného hľadiska strategickú polohu. Skôr by som dal P+R niekde na Zlaté Piesky, alebo k Metru na I/61 a potom určite ku križovatke D4 a I/63.
Iste, ale ak niekto nastúpi do vozidla bez platného lístka (čo z predmetnej sťažnosti vyplýva), tak porušil prepravné podmienky a pokutu dostal oprávnene.
Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.
Rýchle alternatívne spojenia Dúbravky / Lamačskej brány a tiež Podunajských Biskupíc / Vrakune s centrom, s malým množstvom zastávok v menej obývaných lokalitách, s možným napojením Mostu pri Bratislave (za posledné roky zaznamenal najvyšší nárast IAD, spolu so smerom z Rovinky, práve tento smer) prípadne aj Stupavy.
Úsek Košická - Radlinského a úsek pri Hlavnej stanicu sú podzemné a vedú v osi ulíc Landererova - Čulenova - 29. augusta - Karvašova - Štefanovičova. Napojenia na súčasnú sieť električiek sú na Prístavnej, Karvašovej a pri Krčacoch.
V určitom zmysle je to aj lacnejšia náhrada západnej časti NS trasy "A" s rýchlejším spojením vzdialenejšej Dúbravky a uvoľnením kapacity pre Karlovu Ves.
Je všeobecne známe, že Green Piss sa priväzujú k chladiacim vežiam jadrových elektrární za peniaze naftových a uhoĺných spoločností. Tak prečo by nemohol vlado13 bojovať za "zlepšenie" podmienok pre MHD v žolde nejakého toho združenia automobilového priemyslu?
SOR najprv zobral zákazku od BA, resp. uchádzal sa (myslím, že ako jediný, hoci sa mohlo aj Iveco s Crosswayom uchádzať a Solaris s Urbino 10 + ďalší výrobcovia ponúkajúci vozidlá do 11m) a uspel. To ešte nevedel, že uspeje aj v "boji" o Prahu. A tak mu môže byť nejaká Bratislava ukradnutá keď si objednáva ročne 10-20 vozidiel a vysúťažiť nevie viac ako 100ks vozidiel. Sa nedá porovnať ani koľko SORov má Bratislava a koľko ich bude mať Praha. Samozrejme, že aj lojalita výrobcu voči zákazníkom robí meno, ale však DPB sa nejak nesnaží a SOR kľudne môže venovať aj 100% výrobnej kapacity na Pražské SORky. Neverím moc SORu nakoľko je v tom J&T, čo je rovnaká skur.... mafia ako Penta (už sa neviem dočkať kedy nás bude J&T dávať na súd o ťažké milióny, tak ako to robí teraz Penta ? )
Ale tu ide o to, ze to je hrozne pomale - napr potvrdzovaciu SMS z USA, s vygenerovanym 15 miestnym heslom dostanem do 1 minuty, zato SMS listok z Bratislavy obcas nedostanem ani polhodinu po objednavke. Proste mohlo sa to lepsie urobit a myslim si, ze krok v pred by bolo, kebyze sa za oznaceny listok pocital cas "zaevidovania" objednavky, nie, kym ju vygeneruje, urci nejaky cas a posle spat (kde moze byt rozdiel aj viac ako 1 minutu)
Valec
Re #138841 MatejBA: Ale však vravím že nie je problémom doručenie, ale to overenie idúce cez 2 firmy. S tým, aby sa počítal čas od zaslania objednávky je to otázne. Stále totiž platí podmienka (mimochodom platí to tak aj v ČR aj v Rakúsku), že nastúpiť do vozidla môžeš až s lístkom.