Reply on: 2xT3SUCS #138690:
A akým odpadovým teplom od zrýchľovača by si chcel kúriť na konečnej, pri stojacom voze? Ty budeš tuším technicky tak isto zdatný ako technický zástupca vedúceho I. DTPE Pavel Gazdík, ktorý vyzýva vodičov, aby nenecháývali na konečnej nahoděné vozidlá, že sa prehrieva zrýchľovač ? . Ja som zažil aj časy, keď kúrenie pod sedačky bolo pri teplotách nad -5°C zakázané a kúrenie od zrýchľovača, najmä v prvých dvoch sériách, ktoeré majú aj klapku na zimné nasávanie (oproti druhým dverám) bolo veľmi účinné. Len treba najprv tým zrýchľovačom aj krútiť, aby nejaké teplo generoval ? .Ďakujem za info o diaľkovom zapínaní kúrenia v 2. voze - my sme ešte museli chodiť dozadu - to je pokrok ? . Kúrenie piesočníkov samozrejme tiež do istej miery vyhreje vozidlo. Kúrenie piesočníkov se tiež zpaína v druhom voze diaľkovo z prvého?
no.ev.di.
1.etapa, trať - Podvornice (vozovňa, za obratiskom Pri kríži) - OD Saratov - Záluhy (cca Švantnerova) - Lipského - (tu sa trať pod zemou spája s vlakovou traťou 110, kde sa mení na trojkoľajný úsek, vlaková trať vchádza pod zem za ŽST Lamač smerom na HL.ST.) - TESCO Lamač - Patrónka - Kramáre (cca Hroboňova) - Hl.st. (poloha zastávky ako je nástupište bus+t-bus, vlaková trať vychádza ako dvojkoľajná na povrch v súčasnej polohe portálu tunela pri stanici) - Hodžovo nám. - Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (zastávky prímestkých liniek) - Prievov (križovatka Tomášikova - Gagarinova) - Cintorín Ružinov (P+R, terminál prímestské linky smer Šamorín, Dunajská Streda)
2. etapa - dobudovanie úseku Podvornice - DNV, sídlisko : trať vystupuje na povrch a napája sa na vlakovú trať, zastávka Bory - DNV, sídlisko (ako je mimoúrovňové križovanie Eisnerova x trať 110) - ŽST DNV
3. etapa - Cintorín Ružinov - Toryská - Dudvážska - trať vychádza na povrch a napája sa na vlakovú trať 131 v ŽST P.Biskupice