Reply on: Ike #138649:
dobrá poznámka,po vybudovaní obchvatu D4 by som odporúčal nechať stredný deliaci pruh tak, lebo aj zeleň treba, a pravý pruh vyhradiť pre MHD, to dovoľuje prijať operatívne opatrenie pre prípad vážnej kolapsovej situácie na diaľnici a pustiť krátkodobo IAD aj po vyhradenom pruhu
no.ev.di.
Chcem dodať aj to, že ty sám si mi hovoril, (resp. súhlasil si so mnou) že na Trnavskej by električka význam mala a je tam priestor a že so mnou súhlasíš. Keby si ma vtedy zarazil, tak by som v tom nepokračoval. Kreslím si v Google E. taký šotonávrh na nové električkové a trolejbusové trate, ale snažím sa ho čo najviac priblížiť uskutočnitelnej realite, takže som odtiaľ vyhodil asi 5rôznych variant a mám akurát tak dve, z toho robím len jeden a chcel by som ho s niekým aj prebrať aby sa na ten návrh dalo pozerať.