Reply on: Ike #138657:
Bohužiaľ som skeptický v predpokladoch, že BID pomôže odbremeniť cesty od IAD (teda dúfam, ale v prípade Rožňavská - Trnavská tomu dávam minimum). Ide o to, že pri ceste na Rožňavskú za vozovňou alebo na Zlaté piesky môžeš využiť akurát tak L53 a 63 (aj L96, ktorá ale centrum míňa), ktorých intervaly a kapacita niesú to pravé orechové. Preto tam ľudia budú vždy chodiť autami a to či pôjde vlak každých 30min z TT do BA nebude nikoho zaujímať kto sa bude potrebovať dostať práve tam kde je premávka MHD takto chabá.
komunikácia, kde to priestor umožňuje! Treba to využiť. A to, že budovanie električkovej trate si vyžaduje odobratie z cestnej komunikácie je jasné, len na Trnavskej a Rožňavskej tento problém podstatne menší a je to ulica s vysokou frekvenciou IAD. Preto sa treba pokúsiť IAD zmierniť a postaviť tam niečo konkurencieschopné. Čo sa týka podjazdu, tak ten nie je v ideálnom stave a nemyslím, že by bola tragédia, keby sa rekonštruoval. Síce na Trnavskej je trolejbusová trať a má sa na ňu napájať trať od Súhvezdnej, Tomášikovej a pokračovať trať z letiska. Ale pýtam sa načo trolejbus na letisko keď tam plánujú predlžovať električku od Astronomickej. A tiež treba mať na pamäti, že treba zachovať spojenie Ivanská cesta - Trnavská cesta v trase L61 a tam môže jedine autobus nakoľko sa prechádza cez priecestie. Trolejbusy by som zachoval len ako doplnok pre Trnávku (odvoz k električke) s pokračovaním po Tomášikovej, čiže trolejbusová trať na Tomášikovej by spájala všetky električkové radiály + 1metrolinku, ktorú mám v tom návrhu zakreslenú a vedz, že to je úplne iná trasa ako mudrlanti plánujú kopírovať trasy električiek.
S499.1023
Tréba si položiŤ otázku, či by mala trať v tomto koridore dostatočný dopravný význam, najmä od Tomášikovej ďalej.
Du.nč.o.-m navrhované presmerovanie trolejbusov je už úplná zvrátenosť.