Reply on: Ik #138268:
Vozidlo je len o jeden meter dlhšie a to je dosť veľká prirážka... Keď sa výrobok nedá porovnať s výrobkom vo svojej kategórie, porovnávajú ho väčšinou s výrobkom nižšej resp. vyššej kategórie s tým, že prihliadnú na to, čo obsahuje resp. neobsahuje. Zaujímavé, že Bratislava takéto vozidlo potrebuje a iné mestá aj väčšie od BA si vystačia s 18m a teda lacnejšími. Na 21 a ostatných by stačilo posilniť interval s 18m vozidlami... Za zmieknu stojí to, že kvalita MB je temer rovnaká s Citelisom či aj Tedomom lebo ako sa tu spomínalo v autobusoch máš temer všetky diely rovnaké. Napr. palubná doska, sedadlá, kĺby, nápravy... Cena CapaCity je prehnaná a bolo to tu spomínané niekoľko krát. Keď doteraz stačili BA 18m neviem prečo by aj doteraz nemohli. Ale chápem išlo niečo aj do vačku... Veď keď povedal istý predseda predstavenstva toto: "Budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy, ktoré budú nasadzované na najvyťaženejšie linky. Uvažujeme, že nakúpime do desať veľkokapacitných autobusov," je jasné, že išlo o tender práve pre MB. Keď už veľkokapacitné vozidlá, radšej mali kúpiť trojčlánkove, ale tam by trebalo meniť zákon. Nebodaj ty by si radšej neprivítal radšej 240 plne klimatizovaných kĺbových autobusov ako teraz len 200? Z toho myslím, že všetky nedodajú.
Solider