Reply on: romanca #13835:
Mozne je vsetko. Ja si to viem predstavit. Ak mas zapnuty kalorifer, tak ten ti pecie v kabinke. A radic sa mohol z tepla zblaznit. Staci skrat na 7. jazdny stupen a je to. Inac to je vseobecne chyba vozov T6A5, nemaju nezavisle kurenie. Ak checs kurit, musis mat nahodene riadenie. U starych T3 sa da kurit bez nahodenia riadenia.
tulenique
ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.
Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!