martin:Už som ti to raz napísal. Nešlo o navýšenie na 2mld ale o 2mld. To je rozdiel. Zase si príspevky tendenčne prispôsobuješ.
A vidíš, u nás mesto z DPH nedostáva ani korunu. Neviem ako u vás, ale asi áno keď o tom píšeš, vlastne ani som si nie teraz tak istý.
Projekty ako rýcholdrážna elina sa predsa nefinancuje z rozpočtu, ale z pôžičky. Zase sa musím opakovať, o fungovaní mesta nevieš nič, ale absolutne nič. A o čo mi ide stým rozpočtom. V BA sa veľké dodávky pre DPB nerobia z kapitálových výdajov DPB ale hl. mesta Bratislavy. Za tie 2mld. by sa dalo kúpiť 105 18m Citaro. To by sme nahradili Vrakosy: fajn tak to by bolo úplne božské. (nechcem tvrdiť, že ich kupovať ideme, len som ti chcel objasniť o akú sumu ide, bo počty ti moc nejdú)
A vidíš, u nás mesto z DPH nedostáva ani korunu. Neviem ako u vás, ale asi áno keď o tom píšeš, vlastne ani som si nie teraz tak istý.
Projekty ako rýcholdrážna elina sa predsa nefinancuje z rozpočtu, ale z pôžičky. Zase sa musím opakovať, o fungovaní mesta nevieš nič, ale absolutne nič. A o čo mi ide stým rozpočtom. V BA sa veľké dodávky pre DPB nerobia z kapitálových výdajov DPB ale hl. mesta Bratislavy. Za tie 2mld. by sa dalo kúpiť 105 18m Citaro. To by sme nahradili Vrakosy: fajn tak to by bolo úplne božské. (nechcem tvrdiť, že ich kupovať ideme, len som ti chcel objasniť o akú sumu ide, bo počty ti moc nejdú)
Vladimír
d3k0, pete, Papyr: Iste, aj v Prešove sú natriekaskané spoje. No ja takýto stav považujem za vinu cestujúcich. Ak je na trase 5 min. interval a niekto sa vyslovene "ryje" do autobusu (ktorý sa tým omeškáva) a potom vidím, že o 2 minúty príde ďalší - poloprázdny - jednoducho by som tých ľudí bil...
No stojím si za tým, že vo všeobecnosti nezvládnutý dopravný smer v Prešove neexistuje - s výnimkou prímestkých liniek, za ktoré jednotlivé obce a mestá DP platia.
Nemyslím si, že skrátenie intrevalov na žiadaný stav by v Bratislave hneď spôsobilo zápchy. Jednak si nemyslím, že by jazdilo v BA toľko busov, že by tvorili kolóny a jednak som presvedčený, že časom by za predpokladu slušného cestovania v prostriedkoch MHD mnohí presedlali späť od auta k MHD.
Skrátenie intervalov zas nie je vecou len nedostatku financií, či vozidiel. Nehnevajte sa, ak sa pozriem na CP a obehy vozidiel liniek č. 27, 28, 35, 38, 43, 52 a iných, tak to nemôžem nazvať inak ako bezduché mrhanie peniazmi.
Napokon zhrnutie:
VÁM NETREBA VOZIDLÁ ANI VIAC PEŇAZÍ, VY MUSÍTE ZAČAŤ ŠETRIŤ!!!