Reply on: Peon #136889:
No, keď SAD Zvolen preberala mestskú dopravu v Banskej Bystrici a regio dopravu v oblasti Brezna, tiež na to nemala technické ani personálne kapacity a nikomu to žily netrhalo; snáď okrem cestujúcich a koho už len zaujíma, čo si tí myslia... Ale vážne, keby boli správne nastavené podmienky a hlavne normálne zaplatené výkony, mohol by sa objaviť aj úplne nový dopravca zo zbrusu novým vozovým parkom, ktorý by si infraštruktúru postavil sám. Na západe je to bežné, môjho zamestnávateľa tiež z kontraktu vypráskala firma, ktorá nemala na mieste skoro nič. Ale myslím, že v našich podmienkach je štvorročný kontrakt príliš krátky aby zaručil návratnosť takejto investície. Muselo by to byť minimálne dvakrát toľko...
810zssk
1. Preco nie? Ked sa obavaju poklesu trzieb, tak nech to primesto nerobia (ak im to nevyplyva z nejakej podmienky privatizacie)
2. Rozdelil sa na 4 firmy (Slovak Lines - primesto a asi administrativa, Slovak Lines Expres - diakove, Slovak Lines Opravy a Slovak Lines Sluzby). "Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie" - To nie je statna firma. To ze su 4 firmy neznamena ze maju 4 managmenty. Viacero sukromnych firiem funguje tak ze su to formalne viacere firmy, ale prakticky to riadia ti isty ludia... preco to delili netusim, mozno nieco s danami, alebo chcu nieco odpredat.