Reply on: boxcar #136901:
Tesne predtym sme sa bavili o tom ze zatial pojde iba o tarifnu integraciu. Cize zbytocnost.

, inšpiratívny rozhovor s majiteľom DPBZ, ktorý sa nezabudol pochváliť tým, že už kúpil 80 busov, ich kapacita, samozrejme, nie je podstatná...
A potom nech mi niekto hovorí že ZSSK, alebo ŽSR chce BID..BID na nich nemá žiadny dosah ? ?
810zssk
1. Preco nie? Ked sa obavaju poklesu trzieb, tak nech to primesto nerobia (ak im to nevyplyva z nejakej podmienky privatizacie)
2. Rozdelil sa na 4 firmy (Slovak Lines - primesto a asi administrativa, Slovak Lines Expres - diakove, Slovak Lines Opravy a Slovak Lines Sluzby). "Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie" - To nie je statna firma. To ze su 4 firmy neznamena ze maju 4 managmenty. Viacero sukromnych firiem funguje tak ze su to formalne viacere firmy, ale prakticky to riadia ti isty ludia... preco to delili netusim, mozno nieco s danami, alebo chcu nieco odpredat.