26Tr a 28Tr nie sú nástupcovia 24Tr a 25Tr, ale alternatívy. Keď sa nebudú vyrábať 24Tr a 25Tr, tak sa bude vyrábať niečo iné. A môžeš DPB prispieť na nákup Hess Swisstrolley ? .
1) Trolejbus na Žel. Studienku nebol zavedený kvôli stúpaniu, ktoré by električka nezvládla (v Jablonci nad Nisou jazdili staré dvojnápravové vozy bez vlastnej elektrovýzbroje a bez nezávislej koľajnicovej brzdy do stúpania vyše 100 promile) ale jednak kvôli záujmu o vyskúšanie nového dopravného prostriedku, jednak kvôli tomu, že vedenie električkovej trate týmto smerom by bolo nerentabilné.
2) Obmedzenie na Barrandove nie je kvôli hodnote stúpania ale kvôli dĺžke úseku so stúpaním (jedná sa teda o klesanie, so stúpaním problém nie je), Najväčšie súpanie v Prahe je na Trojsekej (vyše 80 promile) a tam odporové vozy môžu.
3) Drobným problémom Brna je okrem rôznorodosti vozidlového parku aj dosť zúfalá údržba, občas porovnateľná s bratislavskou
? .
a zaujimave je, ze predstavitel AS Centrum tam rozprava o cisteni vozidiel, pricom spomina, ze kazde vozidlo prejde raz za stvrt roka kompletnou ocistou, kde sa cisti uplne vsetko. a ze madla sa dezinfikuju kazdy den.
tak naco je potom dobre toto divadlo s cistenim za 65000 Eur / 1,95 mil. SKK??? Nove citelisy, L135, L36, umyvanie, klimatizacia....kto z vedenia ide kandidovat do VUC?
"Značku je zakázané prechádzať alebo nákladom presahovať, ak to nie
je potrebné na obchádzanie alebo odbočovanie na miesto mimo cesty alebo na vchádzanie
z miesta mimo cesty na cestu." takze moze lebo ide o obchadzanie...
Aha, zaujímavé. ? Ale nie je elektrifikovaná tá vlečka, že? Vlastne, existujú niekde aj elektrifikované vlečky?
Spomínate si, keď prišli (tuším) 25 Tr? Bolo v médiách, že boli cez noc bez dozoru (asi) na ŽST Predmestie a vandali ich posprejovali. Vtedy tá vlečka nefungovala?
S499.1023
1) Trolejbus na Žel. Studienku nebol zavedený kvôli stúpaniu, ktoré by električka nezvládla (v Jablonci nad Nisou jazdili staré dvojnápravové vozy bez vlastnej elektrovýzbroje a bez nezávislej koľajnicovej brzdy do stúpania vyše 100 promile) ale jednak kvôli záujmu o vyskúšanie nového dopravného prostriedku, jednak kvôli tomu, že vedenie električkovej trate týmto smerom by bolo nerentabilné.
2) Obmedzenie na Barrandove nie je kvôli hodnote stúpania ale kvôli dĺžke úseku so stúpaním (jedná sa teda o klesanie, so stúpaním problém nie je), Najväčšie súpanie v Prahe je na Trojsekej (vyše 80 promile) a tam odporové vozy môžu.
3) Drobným problémom Brna je okrem rôznorodosti vozidlového parku aj dosť zúfalá údržba, občas porovnateľná s bratislavskou
? .