Reply on: MatejBA #134250:
zaisté, že by šlo spraviť z týchto štyroch liniek dve, ale to aby asi nepredýchali dôchodcovia a tí čo nevedia pochopiť že keby sa namiesto 3liniek po 5spojov/h zaviedla jedna s 15spojmi/h, že by nešlo o zhoršenie kapacity. Ak toto ľudia pochopia, tak je vyhrané. Pre začiatok by som redukciu počtu električkových liniek a posilňovanie intervalov cvičil na modeli dve linky/radiála v intervale 8//15 a špeci interval 6//12 na Vajnorskej radiále.
Ike
• ako som očakával - semafor v smere z Patrónky na Kramáre je síce zabandážovaný a vyzerá ako mimo prevádzky, avšak v smere z Brnianskej na Lamač sa stojí aj keď by sa mohlo ísť (inak povedané, stále sa ráta s tým, že niekto bude odbáčať z Patrónky na Kramáre.
• dopravné značenie - asi križovatku pred križovatkou Patrónka je ofúľaná dopravná značka - pozor zmena organizácie dopravy - Limbová neprejazdná (ani si nedali námahu spraviť to fluorescentne). A potom na úrovni semaforu v smere z Mlynskej doliny je značka "prikázaný smer vľavo" - áno, to je všetko...
ŽIADNE FLUORESCENTNÉ ŠÍPKY, vyznačujúce trasu obchádzky - amaterizmus najhrubšieho zrna.
• a ešte jedna rada - naozaj nikoho nenapadlo zjednosmerniť Limbovú v opačnom smere??? ono vozidlá, ktoré chcú ísť zo Záhoria na Kramáre musia ísť až na Hlavnú stanicu. Keby to bolo naopak, tak vozidlá idúce z mesta musia ísť len na Patrónku, čo je podstatne menšia obchádzka