Bratislava - Tlačová konferencia Dopravného podniku Bratislava, a. s., sa uskutoční o 11.00 h v Bratislave, Župné nám., vozidlo električky.
Témy TK:
- Vyhodnotenie pilotnej prevádzky kamerového systému vo vozidlách MHD. Perspektíva rozširovania systému v podmienkach bratislavskej MHD.
Ja sa hlavne bojím naplnenia tejto vety: "Nevylučujem, že rokovania počas augusta uzavrieme. Pripúšťam však, že rokovania nebudú uzavreté a budeme riešiť prepravu vlastnými kapacitami," uviedol Zahradník. ?
zabudol si na "kapacitu 185 cestujúcich" takže možno do konca mesiaca budú hľadať tých 185 ľudí, ktorí by svojimii rozmermi presne naplnili túto kapacitu ?
Tak ZSSK zrušili premávku Zvolen-Šahy pre jej nerentabilnosť a teraz by tam mal jazdiť medzinárodný rýchlik??? Spojenie Budapešť-Zvolen je pohodlnejšie po elektrifikovanej trati cez Nové Zámky.
Premávka MÁV do Ipeľského Trnovca podľa môjho názoru zdochne súčasne s koncom ťažby v bani Dolina. Tá bude znamenať koniec peážnej prepravy a zrušenie dráhy Veľký Krtíš- št.hranica, a následne pre MÁV nebude rentabilné dráhu udržiavať.
Turňa - tam by kto jazdil?
Ja by som tiež rád videl obnovenie všetkých kedysi zrušených tratí, dostavanie nedostavaných atď., ale kto a z čoho by obnovenie/vybudovanie a následnú prevádzku platil?
čo preboha idú na tom tendri na mieru hodnotiť ešte tri týždne? či čakajú vyšší bakšiš?
ale aj tak je najlepšie toto: "Pre nás nie je podstatný počet ponúk, ale to, či ponuka spĺňa naše veľmi náročné kritériá," vysvetlil Zahradník." ?
Ty si ozaj úplne vygumovaný alebo čo? Železnice si žiadnu prirážku za cestu cez hranicu neúčtujú, ako si na takú momotinu prišiel? MÁŠ PROSTITÚTKA DO VULVY DOMA ŽELEZNIČIAROV, TAK SA PROSTITÚTKA SPÝTAJ DOMA A NEOMIEĹAJ TU KOLOM DOKOLA TIE SVOJE ABSURDNÉ PENISOVINY!
ale no tak...si kukni mapu ako blízko je napr. stanica Šahy a Drégelypalánk. Keby sa podarilo dobudovať ten 7km chýbajúci úsek, tak by vlaky z Poľska do Budapešti, mohli od Zvolena pokračovať cez Šahy a Vác a nemuselo by sa to ťahať cez Lučenec. Navyše, čo som pozeral vzdialenosť stanica - dedina/mesto, tak sú to presne také o akých si hovoril v prípade trate 112 (Zohor - Plavecký Mikuláš) a predstav si, že vlaky na takýchto tratiach v Maďarsku premávajú v počte 8-10 párov denne. Akurát som pozeral trať Ipolytarnóc - Balassagyarmat, kde sú stanice položené tak ako na našej 112 a premáva tam presne 10 párov vlakov od 4:30 do 22:30. Podľa mňa nie je problém v tom, že tá vzdialenosť dedina - stanica má negatívny dopad, ale to, že každý debil si zvykol voziť si riť aj do obchodu čo má 200m od baráku, to je celý problém v tomto dr.... štáte a k tomu neochota podporovať hromadnú dopravu. Nedá sa mimochodom problém s tým, že je stanica na konci alebo mimo dediny vyriešiť tak, že by k vlaku a od vlaku premával po dedine autobus?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
ale aj tak je najlepšie toto: "Pre nás nie je podstatný počet ponúk, ale to, či ponuka spĺňa