Je to nevyhodne. Je to drahsie, pomalsie a stanice su castokrat od dedin vzdialenejsie ako autobusove zastavky. Povies mi teda jediny dovod, preco by sa to malo prevadzkovat?
Nemam rad zovseobecnovanie... okrem toho napriklad pre mna je dolezite pri zdravotnej sestre ako ma vie osetrit, nie jej prispevky tu.... a co sa tyka vzhladu, nevies ako vyzera a pokial si nevidel este prudive pekne baby tak si toho videl dost malo....
Jednak si to napisala na nevhodne forum kedze toto nie je stranka DPB, jednak Ti je urcite jasne, ze ziadna cesta nevydrzi vecne a musi sa po case opravit. Ta cesta sa neopravovala asi 20 rokov a na niektorych miestach to bol poriadny tankodrom... myslim ze rozkopane cesty netesia nikoho, ale ak ich chceme mat zjazdne, musime to obcas vydrzat....
Lenze aku vyhodu by to malo oproti autobusu, teda okrem toho ze by to malo drahsiu prevadzku a stalo by to viac penazi? Vlak ma zmysel tam, kde treba naraz prepravit vela ludi...
ja mám mapu Bratislavy z roku 1987 a je tam v DNV miesto križovatky tvaru Y (istrijská x eisnerova) križovatka tvaru X, pričom tá imaginárna cesta ide MOSTOM cez Moravu a napája sa do obce Markhof....
.
podotýkam, že tam most v nejakej cestnej podobe NIKDY neexistoval, akurát sú záznamy o drevenom pontónovom...
.
zdá sa ti, že tu všetkých presviedčam, že tam je?
To co je v autoatlase uz roky nie je pravda. Trat medzi Nowym Targom a Podczerwonym pri Suchej Hore neexistuje. Uz nie je ani v polskych turistickych mapach.
Chyba teda 32 km zeleznice.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ondro