Reply on: Petto #131680:
Tak vo Van Hooloch je to takmer nevyhnutné nakoľko pokiaľ som sa pozeral nemajú takmer žiadné okná a sú to sauny... Veď aj naše 25Trky ich majú viac a zase nie je v nich až také horko v poslednom čase zatiaľ. V Tedomoch je väčšie pokiaľ vodič nezapne podtlakové vetranie alebo aký to má ten vetrací systém.... Avšak v Bratislave sa oplatí inštalovať len do minima nových vozidiel lebo napr. do takých Ikarus 415, ktoré sa čoskoro (snáď) vyradia by to nebolo veľmi efektívne... Raz som sa tu to pýtal, ale nikto mi neodpovedal, že či sa používa aj v CapaCity klíma, alebo je to ako pri Tam Buse 3700, že je príliš drahá náplň? ?
810zssk
"Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom." - Prave na takychto s prepacenim blbcoch padaju systemy MHD na Slovensku. Pretoze ludia za urcitych okolnosti su ochotny presadnut na vlak. Ak poskytne dostatocnu kvalitu (sam par takych poznam.. milionove auto, ale nema problem pouzit vlak).
"No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať." - Aj ja. Bude pre toho na kom najviac zarobia (t.j. podla dopytu a sumy ktora sa uctuje za dany typ ubytovnia).
"už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu" - To mozu aj tak urcitym podielom. Inak, ja nehovorim ze to MUSI robit sukromna firma. Ja len tvrdim, ze moze ak to bude vyhodne.