Reply on: 810zssk #131682:
Garáže v počte 1200 miest v tom priestore SÚ jednoznačne zlé, a v konečnom dôsledku budú generovať viac IAD. Parkovacie možnosti by tu mali byť v obmedzenom množstve, rýchloobrátkové parkovanie pre tých, ktorí naozaj nestíhajú alebo potrebujú niekoho vyzdvihnúť zo stanice, prípadne krátkodobé platené parkovanie.Takisto je zlé to, čo hovoríš, že verejná doprava tu nebude prioritná funkcia, ale skôr sekundárna. Nákupné možnosti možnosti, príp. aj hotel, môžu mať doplnkovú funkciu. Aj v tomto kontexte nie sú potrebné parkovacie miesta pre obchody, nakoľko tie majú slúžiť cestujúcim, nie niekomu, kto príde autom nakupovať na Hlavnú stanicu.
Aj priestor Predstaničného nám. by si zaslúžil niečo viac ako kompletné zastavanie.
Výsledok projektu, ak by mal byť realizovaný tak, ako je, bude nárast IAD v danej lokalite, a takisto potlačenie funkcie verejnej dopravy.
Pričom pre MHD bol problém vôbec "vybojovať" dostatočné priestory pre obratiská.... ani vlastne neviem, ako to nakoniec dopadlo.
810zssk
"Ten kto raz sadne do auta,resp. má auto na čo mu je vlak? Pojde rovno do cieľa cesty tým autom." - Prave na takychto s prepacenim blbcoch padaju systemy MHD na Slovensku. Pretoze ludia za urcitych okolnosti su ochotny presadnut na vlak. Ak poskytne dostatocnu kvalitu (sam par takych poznam.. milionove auto, ale nema problem pouzit vlak).
"No ja som zvedavý čo to za ten hotel bude a pre koho a kde ko chcú postaviť a ako bude vyzerať." - Aj ja. Bude pre toho na kom najviac zarobia (t.j. podla dopytu a sumy ktora sa uctuje za dany typ ubytovnia).
"už aj len preto lebo peniaze z prenájmu kancelárskych, obchodných priestorov, tržba z hotela atd by šli do mestkého a štátneho rozpočtu" - To mozu aj tak urcitym podielom. Inak, ja nehovorim ze to MUSI robit sukromna firma. Ja len tvrdim, ze moze ak to bude vyhodne.