moja aglomeračná hra je úplne jednoduchá.... Bratislavská aglomerácia siaha tam, pokial sú jej denné väzby...
pretože nie počet obyvateľov samotnej mesta je dôležitý, ale počet cestujúcich... to znamená, že na Slovenskej strane vklude kopíruje hranice okresov Senica, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda... (v najextrémnejšom prípade)... Ale môžme zostať v hranici Bratislavského kraja, tu tiež počet obyvateľov rastie rýchlym tempom...
Viedeň - vieš o výraznom dochádzkovom pruhu z viedne?
Györ? - ako ironická poznámka dobré
a prečo? lebo cezhraničné vzťahy ešte nie sú na takej úronvni ako vnútroštátne...
offtopic off
nejaké nedorozumenie alebo čo. ja nie som "Brankov" hovorca ☺
pravda ale je, že posledné dni sú obzvlášť "úrodné"...
keby sa to všetko stalo v priebehu polroka, ani pes neštekne. ale prísť za pár dní o desať vozov je dosť, nehovoriac o zraneniach. smola, kua... ?
Neviem, neviem, ale tá tvoja aglomeračná hra sa mi akosi nezdá. Rátaš do bratislavskej aglomerácie aj Viedeň? Ak áno/nie, tak prečo? Gyor? Odkiaľ kam sa bude dochádzať za 30 rokov do práce? Máš nejaké varianty? Aká je ich pravdepodobnosť?
Akurát dnes som sa dosť čudoval, keď som pri ŽST Petržalka videl Blagussácky autobus s trasou Bezenye - Bratislava. Som ani nevedel, že taká linka existuje.
Samozrejme že môžem. Vo všetkých príspevkoch mi ide o to, že metro by nemalo žiaden negatívny vplyv, len pozitívny, ale nakoľko sa jedná o finančne nákladnú stavbu a tiež aj to, že sa investor na to nenájde, nepreferujem to bezhlavo ako jedinú možnosť, budem rád, keď bude konečná aj ta sľubovaná električková rýchlodráha, čo už mala byť vybudovaná
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike