d3k0: dnes som videl upútavku na film s názvom: Autobus smrti. Čo takto spraviť rubriku s takým názvom v časti vozidlá a boli by tam tie najhoršie vraky čo jazdia na linkách.
Turbo: Po BA by ale jazdilo viac ako 30 súprav možno 2 až 3 násobok. a to je 14 až 21mld. No to som rátal s platom 20,000 a ten zrejme pôjde hore. Ale veď nakoniec vývoj ide stále dopredu a možno Siemens alebo Bombardier príde s elinou bez vodiča. A neviem či by bol problém stým, že by sa dvere nevedeli zatvoriť. Podľa mňa by nebol taký nátresk, hlavne pri intervale 1 min.
si: no veď aj elina ktorú má namysli Ďurkovský by neskôr šla v centre pod zem a postupne keby sa to prebudovalo celé mimoúrovňovo, nie je problém. Potom by sa ten riadiaci comp tam dal dať. On to sú len nejaké snímacie kamery, prípadne iný systém, ktorý zachytí bod kedy má začať brzdiť, kedy zastaviťnejaký čas počká a začne sa rozbiehať atď. Či je to oveľa zložitejšie?
Riko:
Mierne som to upravil a poslal Ing. Koladovi. On sa dufam chyti mojich citatov a ich popisov, totiz o doprave by mohol mat prehlad. A to je to na co narazam.
heh, ludkovia... kukal som tatkovi cez plece, ked pisal clanok o buse roka 2003 - VanHool A300. deti moje, to je autobus! normalne sa mi slinky zbehli chcete foto?
cestovatel:
zastávka Búdkova, ked ides 207 a 203, vtedy pôjdeš po rovine po Starej Vinárskej
alebo na konečnú Šulekova 208 a potom hore kopcom po Novosvetskej (pozri si mapu) bacha Novosvetská to je vysokohoská turistika, nezabudni si mačky a čakan, je to poriadny stupák
J:
Val sa projektoval s dlzkou supravy 78 metrov! Vies, ake drahe by boli take dlhe nastupistia??? Aj napriek tomu, ze sirku 2.05 metra takto chceli "vykompenzovat" je jasne ze ak by sa to postavalo, tak by to bolo na nic. Za tych sto rokov by sme usetrili 7.2 mld? To sa mi nezda az tak vela... Navyse, nezabudaj na to, ze v kazdej stanici by si potreboval nejaky personal, je tam aj kamerova kontrola, teda musis zamestnat nejakeho technika, potom dalsieho cloveka co za tym bude sediet. A kludne napis ten argument s cenou a zivotnostou. Podla mna si to este niekto aj precita.
cestovatel:
Linky 203, 207 a nocak 216. Neviem aka zastavka to presne je, ale tusim Cerveny kriz. Alebo ta pred alebo za nou. Nie som si isty.
J #12936
len neviem akú ma VAL kapacitu kedze ma skriňu širokú iba cca 2,1m. S tými prevádzkovými nákladmi súhlasím, len by bolo potrebné spočítať investičné náklady na obstaranie + prepravnú kapacitu za 24 hod + prevádzkové náklady a to porovnať s metrom a elinami, sám som zvedavý koľko by to vyšlo a aká by bola návratnosť investícií pri jednotlivých druhoch dopravy v rokoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Val sa projektoval s dlzkou supravy 78 metrov! Vies, ake drahe by boli take dlhe nastupistia??? Aj napriek tomu, ze sirku 2.05 metra takto chceli "vykompenzovat" je jasne ze ak by sa to postavalo, tak by to bolo na nic. Za tych sto rokov by sme usetrili 7.2 mld? To sa mi nezda az tak vela... Navyse, nezabudaj na to, ze v kazdej stanici by si potreboval nejaky personal, je tam aj kamerova kontrola, teda musis zamestnat nejakeho technika, potom dalsieho cloveka co za tym bude sediet. A kludne napis ten argument s cenou a zivotnostou. Podla mna si to este niekto aj precita.
cestovatel:
Linky 203, 207 a nocak 216. Neviem aka zastavka to presne je, ale tusim Cerveny kriz. Alebo ta pred alebo za nou. Nie som si isty.