Reply on: richardhudec #129362:
10 do odbočky na zaklinovanej výhybke je čistokrvný alibizmus. Výbehom sa to ani nedá realizovať a ja osobne z konkrétnych bezpečnostných dôvodov uprednostňujem malé prekročenie rýchlosti a jazdu výbehom pred jazdou predpísanou rýchlosťou a výkonom.
Majo
Re #129305 Petto: 15TrM sú len 1528 a 1529.
Re #129321 Petto: Na to Ti viem odpovedať aj ja - kúila sa za to K2S 7126 a zrekonštruovala výpravňa v Krasňanoch. ?
Re #129331 Peon: Nevypínajú motor najmä v zime, lebo by ho už nemuseli natočiť... Na tej diskusii som bol náhodou aj ja a mňa dorazil dôchodca z Búdkovej, ktorý sa došiel námestníkovi primátora pre dopravu (vtedy ešte Koladovi) sťažovať na to, že trolejbusy na Búdkovej "nezajížďajú" až k nástupnej hrane. To, že je to nástupište v oblúku, už zrejme toho pána netrápilo.
Re #129342 AAA: Ale u trolejbusu sa Ti asi nestane, že automat zmrzne a nenahodíš voz, zatiaľ čo u autobusu je v zime naštartovať (najmä takú plynovú Vrakosu) niekedy problém... Ak tam majú prestávky v priemere 10 - 15 minút, aj ja by som ten motor v zime asi nechal bežať...