Reply on: kacka #129351:
No ak teda bude platiť to čo sa hovorí, že po vybudovaní trate do Petržalky sa má linkovanie električiek upraviť a intervaly zhustiť, tak pripadá do úvahy okrem toho 6min aj kratší interval. Aj keď pochybujem, že tí čo budú mať po ruke stále linku 93 a električku k Hlavnej stanici, si vyberú električku nakoľko cesta medzi Šafkom a stanicou trvá 14minút čo sú dve tretiny jazdého času linky 93. Jedine ak by dakomu došlo v gebuli, že Štefánikovu ulicu nenafúkne a jediná možnosť ako zvýšiť na nej kapacitu je električkou tak potom by sa dalo uvažovať o tom, že by ľudia uprednostnili 13 pred 93.
richardhudec
-pravdepodobne isla moc rychlo, urcite nepodhodilo, lebo vyhybka bola zaistena drevenymi kolikmi
-kolko si nezajazi vodic neviem, prvy vozen supravy mal vyskoceny len zadny podvozok do strku, takze nepredpokladam poskodenie...na prednom vozni bol len jeden plech od spriahadla ohnuty trocha, zadny vozen by podla mna nebol problem do tyzdna spravit - aj ked neviem ako su na tom podvozky a hlavne zadny, lebo ten vyzeral asi najhorsie...
-prace na vyslobodeni trvali asi do 23:15 teda ak si dobre pamatam...v tom case uz bola nakolajena
-s tou kolajnicou nakoniec nebude az taky problem, ked nadvihli elektricku a kolajnicu uz netlacil sprieceny podvozok, tak sa ako-tak vratila sama na povodnemiesto...bude ju vsak treba upevnit, ale to stihnu urcite za chvilu a urcite do ukoncenia vyluky krasnany