qwerty: treba zmenit vyhlasku a elektricky zadefinovat ako zeleznicne vozidla... a na zeleznici sa nik nepyta ked vlak zramuje auto, ze ci rusnovodic nemohol zabrzdit.. proste tam to auto nemalo co hladat... vodici gumokolov su drzi a seru sa vsade a ked ich este budu elektrickari pustat, tak sa z jedneho konca mesta na druhy nedostanes ani za pol dna...
Kockac
m@rtin: Ad Karosy: Dobry point, naozaj by som privital aspon Karosy 95x, lebo na nejake (podla zapadnych standartov) velmi dobre vozy nemame.
Ale na Ik. 283 mi nesiahajte, po reko su to velmi slusne vozy, az na prilis malu hmotnost vleku, ktory ma tendenciu k nadskakovaniu, az mi drncia nielen zuby.
Ad Lunackove fantazie: K tomuto sa nemienim vyjadrovat, pretoze moj repertoar take nadavky neobsahuje.
Kami #12596: Omyl, madla v Ik. 283 koncia max. 15 cm od kraja (odhad). Pri prednom okraji zadnych dvere (co je asi aj viac ako 1 m) koncia len v Ik. 280.
Igorko #12625: Ad zvojene zastavky: Hm, ale to je prakticky jedna a ta ista zastavka, nie? Ved v BA napriklad Racianske je Racianske a tie zastavky su od seba o kus dalej. (Sice nie su zdvojene, ale cert to vezmi.)
Ad cesko-slovenske spory: Musim s Tebou suhlasit.
Tonda #12630: Myslim, ze 3 kV asi nie, lebo vlaky tu mame na 25 kV, 50Hz.
Ad rovnosaty: Tusim ktosi napisal, ze je to dost drahe. Sice to zlepsuje image a mozno aj zvysuje autoritu, ale stoji to vela penazi, ktore by mohli by radsej byt investovane uzitocnejsie (napriklad zaplatit pracujucich ludi miesto tych lemrakov; a ked slovaci pracovat nechcu (a mnohi nechcu), najmut si lacnu pracovnu silu zo zahranicia (UA a pod.)). Inak... myslim, ze SAD BA ma nejaku uniformu.
MarekG #12657: Nechcem nieco odsudzovat, ale to je nejake gumove oblozenie pod okolesnikom (ci ako sa to vola), ktore sposobuje strasne drncanie elektricky. Ma to este 7917+8 (myslim) a napriklad aj Prahe nejaka KT8.
DuPe #12680: Jasne, ze viem, ved takych nam tu beha... hlavne 283 po reko.