Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: toldo #125805:
Trať Zohor-Rohožník... je aj tak momentálne pre osobnú dopravu nezaujímavá, nakolko jazdná doba Zohor-Rohožník je pre "pomalé jazdy" niečo vyše hodiny !!! /pre orientáciu, jedná sa o 24 km/
Reply on: Ike #125813:
Ved to, v Blave by malo uz aspon kvapkat daco . "Aj ked na DD bola teraz riadna burka " . ? Tie Van Hooly by som si vedel jedine predstavit na takej L91,191

Re #125815 luky133: to ma potom náhon asi na strednej naprave nie ???
Reply on: Petto #125811:
Hej bude to asi motor. Pozri foto: http://zeleznica.railnet.sk/uploads/img49bbda7bea109.jpg Vzdau vyzerá, že nie je motorová vež takže to bude asi motor. ?
Reply on: 21Tr #125812:
Vieš vôbec čo je to vlaková cesta?
Reply on: Petto #125811:
Síce by nepršalo, aspoň by kvapkalo ? počkáme si na náš dekádický tender
Reply on: Martin Fundárek #125801:
No vysvetli mi prosím ťa teraz jednu vec. Pre porovnanie som skúsil nájsť spojenia Šaľa - Neded, vlak aj bus a Čadca - Makov.

Na trati zo Šale ťa cesta vlakom výjde 0,80 EUR, zatiaľ čo autobus 1,00 až 1,20 EUR. Druhá trasa vlakom stojí 1,18 EUR, zatiaľ čo autobusom 1,50 EUR.
Reply on: Ike #125807:
Zavidime ,ale tie busy by som si nevedel predstavit na dakej nasej klbovej linke ( male predne dvere, vzadu iba 1 dvere ).

inak co to tam ma VAN HOOL tesne za prednou napravou v interieri - to je nebodaj motor ???
Reply on: AAA #125804:
Najlepsie by bolo keby sa za DC na osobnu dopravu prestali vyberat peniaze vobec, resp. cast penazi, co ZSSK plati ZSR za dopravnu cestu by platil stat rovno do kasy ZSR a ZSSK by tak mohla prevadzkovat viac vlakov za rovnake naklady... Zial, na Slovensku utopia ?
Reply on: Majo #125800:
Nie. Nedalo mi to srdce ísť bez teba ?
Reply on: _mimushik_ #125788:
Keby len nimi... a to ešte netušíš že budú oslabené... ?
Reply on: Bubak #125806:
ticho závidíme ? ? ? , hlasno plačeme ? ? ?
Mimochodom, ak nesledujute niekto nitrianske imhd, tak 13 Van Hoolov je už pekne v Nitre. ?

http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/tags/ag300/

Bratislava: ? (ale nie, peace V ? )
Reply on: 21Tr #125783:
"Inak keď je o tomto reč ma napadá opäť téma BID a trať Zohor - Plavecký Mikuláš. Na trati je prevádzka síce pozastavená ale nechápem prečo sa s traťou neuvažuje v návrhu BID!"
autobus stoji v strede dediny vlak (okrem Rohoznika) 2 kilometre za dedinou...
Reply on: Martin Fundárek #125801:
Možno by mohol štát prikázať ako 100% vlastník ŽSR vyberať menej a o to menej dotovať ZSSK a podľa mňa by to bol prínos.

Martin Fundárek

Reply on: intony #125793:
1. Nálepky v K2S hovoria niečo iné (vo štvrtok som práve išiel jednou, kde bola kapacita niekde okolo tých 220).
2. Originálna kapacita K2 je 157 ľudí (49 +108). Táto sa dlhé roky uvádzala vo vozidlách. Zmenou počtu stojacich osôb na m2 z 5 na 8 sa dosiahlo navýšenie na cca 220. To je celý fór.

Martin Fundárek

Reply on: Majo #125800:
Čo do neho zbytočne rýpeš? Chceš vyprovokovať dvestopríspevkový spor na tému úplne od veci?

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #125797:
Kozárovce - Lužianky - oblasť nie je riedko osídlená, ale trať vedie odnikiaľ nikam - ani Lužianky, ani Kozárovce nie sú práve žiadaným cieľom. Oblasť po Moravce prirodzene inklinuje k Nitre a tam bolo kratšie a lepšie (bez prestupu) spojenie busom (Žirany), alebo sú zastávky na úplnom konci dediny (Jelenec), či v ešte väčšej r..i (Ladice, Sľažany). V Moravciach bol prirodzený cieľ zastávka Zlaté Moravce závody, ale závody krachli a stanica je 2 km od centra a prechádza sa cez potmavšie sídlisko. Takže tam väčšinou jazdili sóla, len niektoré spoje boli s prívesom. A jazdiť sólo motorom je dnes dosť luxus kvôli poplatkom - autobus je lacnejší a zastavuje viackrát a uprostred dediny.
Podobne Jablonica - Brezová - aj tam jazdili sóla, len jeden ranňajší a jeden popoludňajší pár bol posilnený prívesom. A keďže trať vedie súbežne s cestou, opäť je výhodnejší bus. Šanca na obnovenie premávky je blízka nule.
Rohožník - Mikuláš je nevyužívaná. Zohor - Rohožník - tam je stanica v dobrej polohe v Lozorne a v Rohožníku, ostatné sú 1-2 km od dediny. Takže ani tam nevidím veľkú perspektívu.
V zásade dnes platí, že motorák s jedným prívesom alebo sólo sa dnes dá prevádzkovať jedine tam, kde nie je súbežná cesta. Pri dnešnej cene za použitie dopravnej cesty je totiž pridrahý.
Reply on: 21Tr #125799:
Čo robíš za PC? Ty si nebol pochodovať so svojimi?
Reply on: _mimushik_ #125788:
Z dôvodu, že DPB si roky vymýšľa aj keď autobusy na to boli, že je to pre preklad s linkami 34 a 84.

A dôvod č.2. je, že v Petržalke ani v Dúbravke nebýva také individum ako je Záhradník. Dovtedy si musí Petržalka počkať na lepšiu MHD.
Reply on: intony #125793:
rovnaká kravina to je ako 100 miest na státie v Solarise.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.