Reply on: N/A #125300:
Ten komfort sa nedal spraviť aj v DPB, v ÚD na to nie je dostatok ľudí (hlavne schopných). Stačí si pozrieť do katalógu vozidiel, koľko naše ÚD robia jednu modernizáciu. A to nehovorím len o extréme K2G (6 rokov), ale aj o T3P. Keby to mali robiť naše ÚD, máme teraz možno 5 modernizovaných K2 od roku 1998, nie 30. Vďaka tým "stupídnym čelám" sú však tie vozidlá pre cestujúcich atraktívnejšie, ale myslel som aj interiér atď. Prečo by mali jazdiť rýchlejšie, keď v BA je maximálna rýchlosť električiek 50 km/h. Toto nie je koridor, pán modrogum, ale mestská pouličná dráha. Cez víkend musia jazdiť aj odporové T3, lebo Jurajov dvor nemá K2S, ani K2G, ani T3G, ani T6A5 a svojimi T3P by celú výpravu nepokryl. Radšej podľa Teba všetko vypravovať cez víkend z Krasnian, aj za cenu zbytočných prázdnych výjazdových a dojazdových kilometrov? Mne z Tvojich názorov jednoznačne vyplýva, že musíš byť zamestnaný alebo mať aspoň niečo do činenia so ZSSK, ZSSK Cargo alebo ŽSR...
MiroBA
To som teda veru nevedel že druhá najdrahšia tramvaj je práve 15T -som si myslel že také Combino stojí ešte viac. Pekne.
Ale napr. najnošie Rímske tramvaje tuším Typ FIAT CITYWAY ROMA II tiež nebudú najlacnejšie. Ono tažko povedať. ULF ale zrejme budú zrejme najdrahšie. Inak tie superdrahé ULF kúpilo aj dokonca nejaké rumunské mesto čo by som v živote nepovedal. Tak ktovie možno aj 15 T kúpi niekto podobne.
Síce 15 T má prevratnú technológiu -prvá plne nízkopodlažná tramvaj s plne otočnými podvozkami tak zato bude asi tak drahá.