J: Nechcem sa miesat do Tvojej diskusie s m@rtinom, ale my predsa ako dopravaci, nemoze pocitat za minus mestskej dopravy, ak neexistuju priame spojenia odvsadial vsade. Skus si predstavit, ako by vyzerala siet prazskej MHD, keby takyto system mali 
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...

Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...
m@rtin
Moc jim fandim, protože to jsem viděl v Bratislavě jsem viděl snad jen v Košicích a, že tam je MHD spíše lidem na obtíž.
P.S. Praha má 136% HDP na hlavu v průměru EU. To znamená, že je v Praze o 36% vyšší životní úroveň než v EU. Je pravda, že i Bratislava hravě strčila do kapsy Varšavu nebo Budapešť se svými 98%. Zase nadruhou stranu Londýn má 340%.
Jo a zjisti mi prosím od sestry, co jí vadí na MHD v Praze, pokusím se to truchu rozebrat, možná pak se dobereme závěru. Díky