Reply on: Peon #125035:
1. Toto urcite nie je dovod. Su to komercne linky, takze ten subeh by az tak nevadil. Hoci z komercneho hladiska je to volovina (BA - Wolf a Hainburg tym jazdit nikto nebude, lebo cena a medzi rakuskymi dedinami, Viednou a letiskom je doprava zakazana).
3. Ja hlavne odchadzam ze na mieste kde bude pripojom k vlaku nebude odchadzat minutu pred prichodom vlaku od Viedne.
4. V tomto pripade by to bola volovina, ale uvidime.
1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho
Peon
1; Presmeruje kvôli tomu Slovak Lines všetky svoje spoje do Viedne po diaľnici, aby z Bratislavy po Hainburg nebol súbeh dvoch dopravcov?
2; Bude stáť 901-ka aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu na Hauptplatz? Lebo ak nie, tak len k nákupným centrám ďalej od centra a od nábrežia Dunaja by to podľa mňa veľký význam nemalo...
3; Zaujímal by ma tiež interval tej linky. Verím, že zostane ľahko zapamätateľný.
4; V prípade, že bude stáť aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu, tak určite bude (podobne ako teraz pre Slovak Lines) zakázaná vnútroštátna preprava vrámci Rakúska.
No a rád by som vedel, že či by sa to dodržiavalo - ja by som však Rakúšanom na tej linke doprial aj vnútroštátnu prepravu a linka by mohla mať väčšie tržby.
Akú-takú šancu tam vidím. Vychádzam z príkladu linky č. 630 prevádzkovanej DPB (konkrétne z "dodržiavania" tarifných podmienok v pásmach 620 a 630). ?
5; Raz som započul od jedného tu diskutujúceho, že vraj o 901-ke sa uvažuje až do Bad Deutsch Altenburgu (alebo až Petronell Carnuntumu - teraz neviem). Bolo by to podľa vás reálne, prípadne zmysluplné?
6; A samozrejme aj cena cestovného ma zaujíma. ?