Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #125036:
No podľa mňa by bolo zmysluplné aj (tu nielen mnou spomínané) predĺženie vybraných spojov linky č. 80 z Kopčian do Kittsee. ?

Parndorf je až také významné nákupné centrum? Lebo potom by sa už možno niektorí začali dožadovať víkendovej linky k Neziderskému jazeru do Neusiedl am See či do Ikey a toho nákupného centra vo Viedni alebo k obchodom na okraji mesta Bruck an der Leitha (vlak z BA stojí iba blízko centra mesta). ?

Ale ak by sa obchodníci v Parndorfe na to čiastočne poskladali (s tým, ale že aj cestujúci by platili nejaké cestovné), tak by to podľa mňa za zváženie stálo...
Reply on: Peon #125035:
jedina zmysluplna linka do Rakuska by podla mna bola 4x v sobotu do Parndorfu... inak je to plytvanie financiami... (podla mna)
Reply on: kecho #125020:
Fíha, tak predsa len sa to s tým Hainburgom teda podarilo? Len mi tam chýbajú informácie ako :

1; Presmeruje kvôli tomu Slovak Lines všetky svoje spoje do Viedne po diaľnici, aby z Bratislavy po Hainburg nebol súbeh dvoch dopravcov?

2; Bude stáť 901-ka aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu na Hauptplatz? Lebo ak nie, tak len k nákupným centrám ďalej od centra a od nábrežia Dunaja by to podľa mňa veľký význam nemalo...

3; Zaujímal by ma tiež interval tej linky. Verím, že zostane ľahko zapamätateľný.

4; V prípade, že bude stáť aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu, tak určite bude (podobne ako teraz pre Slovak Lines) zakázaná vnútroštátna preprava vrámci Rakúska.

No a rád by som vedel, že či by sa to dodržiavalo - ja by som však Rakúšanom na tej linke doprial aj vnútroštátnu prepravu a linka by mohla mať väčšie tržby.

Akú-takú šancu tam vidím. Vychádzam z príkladu linky č. 630 prevádzkovanej DPB (konkrétne z "dodržiavania" tarifných podmienok v pásmach 620 a 630). ?

5; Raz som započul od jedného tu diskutujúceho, že vraj o 901-ke sa uvažuje až do Bad Deutsch Altenburgu (alebo až Petronell Carnuntumu - teraz neviem). Bolo by to podľa vás reálne, prípadne zmysluplné?

6; A samozrejme aj cena cestovného ma zaujíma. ?
Reply on: 810zssk #125029:
Áno správne majstre ? a preto interval trolejbusu predĺžili z 4-5 min na 6 lebo treba zvýšiť kapacitu,že? ?
Reply on: 21Tr #125028:
suhlasim a dodam ze ake stastie, ze tam nakoniec nestavali elektricku....
Inak pride mi trochu divne ze linka 32 je stale oznacovana za trolejbusovu, ked na nej uz jazdia iba autobusy aj cez vikend ? http://imhd.sk/ba/mapy/trolejbusy_20081118.pdf
Reply on: luky133 #124941:
Linka 133 je dôkazom toho, že nech sa DPB snaží koľko chce tvrdiť ako je potreba rušiť súbehy liniek elektrickej trakcie s naftovou, že to aj tak zlyhá a nie pre požiadavky cestujúcich (ktoré sú roky dobre vieme aké - odvšadiaľ všade) ale pre ich samotnú povahu bez chrbtovej kosti. Od konca jari 2005 sme sa napočúvali všetcia ako treba rušiť súbehy a preplietanie liniek, najmä Petržalka a zrazu to akosi opadlo, celá tá eufória... Teraz si mám myslieť, že filozofia prestupov stojí za prd alebo stojí za prd ten kto o nej falošne káže?
Reply on: 810zssk #125029:
ono s tym zvysenim kapacity zacinam pomaly pochybovat 😃 1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho 😃 ) ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula ? )
Reply on: 21Tr #125028:
No skusme pouvazovat... zeby preto aby tam mohli chodit klbaky a tym sa zvysila kapacita?

Este nejake debilne otazky?
Reply on: Ike #124937:
Z pohľadu terajšieho stavu vôbec nechápem zmysel prečo sa VYHADZOVALI peniaze na trolejbusovú trať na Dlhé diely!!! Linka 33 pôvodne premávajúca každé 4-5min teraz premáva každých 6min a nie vždy využitá, v sedle zas každýcch 10min čo je vyslovene bordel... Najprv sa dušovali v DP ako je trolejbus na Dlhých dieloch potrebný, potom jeho frekvenciu znižujú a dopĺňajú autobusovými linkami... No nemám slov, ale ak to je štandardný postup v iných Euŕopskych mestách ako DPB s obľubou na kdžú volovinu tvrdí, tak prosím ?
Reply on: 21Tr #125026:
Ak tam das studakov tak aj 193 ?
Reply on: Emo #124972:
Aha, čiže to tak je, hej? Alebo teraz buď múdry a povedz mi ty svoj názor, či podľa teba má 10.5 kapacitu 93 ľudí?!

Martin Fundárek

Reply on: slavius #124998:
Konečne jeden rozumný a do realizácie dotiahnutý nápad.
Reply on: kecho #125020:
Aspon daco ked uz to musi jazdit.
Reply on: Emo #125017:
Si myslíš, alebo to máš potvrdené z DPB?
Reply on: Emo #124264:
Dnes som tade išiel znovu a tá tabuľa tam už nie je.
Reply on: kecho #125020:
Takže sa vlastne len predlžuje.
Reply on: kecho #125019:
doplním - od marca sa ruší linka k Wolfovi ? keďže však má DPB nadbytok vodičov a busov, ktoré sa už nedajú umiestniť na DD, zavádza linku do Hainburgu ? som zvedavý, či ju niekto bude aj spolufinancovať...
http://www.topky.sk/cl/10/414801/V-marci-zacne-jazdit-MHD-z-Bratislavy-do-Hainburgu
Reply on: Emo #125017:
a čo takto zrušiť 901 a bude miesta dosť...
Reply on: Emo #125016:
a to nemohli dať 70 aj vtedy? mimochodom, pri jednom z vjazdov (tuším prvom v smere od Lanfranconi) bola asi pred mesiacom tabuľa 70, za ostatnými prípojkami vtedy nebolo nič. a keďže, ak si dobre pamätám, každá križovatka ruší všetky značky, tak už od križovania s nájadzom na most SNP môžeš ísť zase 50...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.