Neoplan: Neprehanas s tymi linkami? Plati zasada, ze cim menej liniek je, tym lepsie. Ak je pravda, ze najvacsia zataz na linku c. 21 je v useku SAV - M. Marecka, tak by som to videl nasledovne:
namiesto dnesnej linky c. 21 s intervalom rano 5 min., popoludni 6 min., v sedle 15 min. a v okrajovom rezime + volnych dnoch 20 min., by jazdili linky dve:
linka c. 21 s dnesnou trasou a intervalom predlzenym v spicke rano z 5 na 8 min., a popoludni z 6 na 10 min.
linka c. 121 na trase M. Marecka - dialnica - Patronka - Hlavna stanica s premavkou len v spicke (rano int. 8 min., popoludni int. 10 min.). DPB by na tom usetril a rozhodujuca cast cestujucich by mala frekventovanejsiu dopravu.
A ked sa tolko skriepite na Mokrohajskej mohol by tak vzniknut kompromis - jedna z liniek 21/121 by na Mokrohajskej zastavovala, druha nie.
namiesto dnesnej linky c. 21 s intervalom rano 5 min., popoludni 6 min., v sedle 15 min. a v okrajovom rezime + volnych dnoch 20 min., by jazdili linky dve:
linka c. 21 s dnesnou trasou a intervalom predlzenym v spicke rano z 5 na 8 min., a popoludni z 6 na 10 min.
linka c. 121 na trase M. Marecka - dialnica - Patronka - Hlavna stanica s premavkou len v spicke (rano int. 8 min., popoludni int. 10 min.). DPB by na tom usetril a rozhodujuca cast cestujucich by mala frekventovanejsiu dopravu.
A ked sa tolko skriepite na Mokrohajskej mohol by tak vzniknut kompromis - jedna z liniek 21/121 by na Mokrohajskej zastavovala, druha nie.
Neoplan
A dakjujem za vysvetlenie oblastneho cislovnia, rozmyslal som, ze to bude asi tak, ale niektore tie liny mi nesli do hlavy (ako spominate 37) tak vidim, ze sa im to trocha vymklo. Mi pripada ze 10kova sustava im nestaci
autobusy BA,BB,BC,BD,BX,BZ, ZZ,zzz
121ka ma napadla, najlepsie by bolo
21>VW Nivy
121>M.Marecka - Nivy
421>M.Marecka - HlZST
621>VW - HlZST
221> by chodil posilovy trolejbus(uz by nechodil k cin.Ruzinov), ktory by sem chodil len keby mal baterky
TeBeCe> na omše!
Kockac> Ahaaaaaaa! uz chapem, to light mi povedal jeden clovek, tak som myslel. Takze u LPG je mensie riziko vybuchu, ako u CNG.
Vdaka