Vladimir> ja viem ze 10 jazdila z Jurajovho dvora (ved aj cez Vianoce jazdila) a ze 13 jazdila z Hl stanice po Nam.L.Štúra! Len som ju dlho nevidel a namiesto nej som videl všeliaké X1,X3,... (vcera 507/ alebo to bola 407?)
A dakjujem za vysvetlenie oblastneho cislovnia, rozmyslal som, ze to bude asi tak, ale niektore tie liny mi nesli do hlavy (ako spominate 37) tak vidim, ze sa im to trocha vymklo. Mi pripada ze 10kova sustava im nestaci
by mali pouzit pismenka: eliny A,B,C,D,E...
autobusy BA,BB,BC,BD,BX,BZ, ZZ,zzz

121ka ma napadla, najlepsie by bolo
21>VW Nivy
121>M.Marecka - Nivy
421>M.Marecka - HlZST
621>VW - HlZST
221> by chodil posilovy trolejbus(uz by nechodil k cin.Ruzinov), ktory by sem chodil len keby mal baterky

TeBeCe> na omše!
Kockac> Ahaaaaaaa! uz chapem, to light mi povedal jeden clovek, tak som myslel. Takze u LPG je mensie riziko vybuchu, ako u CNG.
Vdaka
A dakjujem za vysvetlenie oblastneho cislovnia, rozmyslal som, ze to bude asi tak, ale niektore tie liny mi nesli do hlavy (ako spominate 37) tak vidim, ze sa im to trocha vymklo. Mi pripada ze 10kova sustava im nestaci

autobusy BA,BB,BC,BD,BX,BZ, ZZ,zzz





121ka ma napadla, najlepsie by bolo
21>VW Nivy
121>M.Marecka - Nivy
421>M.Marecka - HlZST
621>VW - HlZST
221> by chodil posilovy trolejbus(uz by nechodil k cin.Ruzinov), ktory by sem chodil len keby mal baterky



TeBeCe> na omše!

Kockac> Ahaaaaaaa! uz chapem, to light mi povedal jeden clovek, tak som myslel. Takze u LPG je mensie riziko vybuchu, ako u CNG.
Vdaka
Vladimir
A. cislo na mieste desiatky malo prezentovat MC, ktoru linka v prevaznej miere obsluhuje
B. cislo na mieste jednotky malo prezentovat tu druhu MC
Cisla by teda mali byt kombinaciou mestskych casti, ktorym boli pridelene cisla 0-9, pricom Petrzalka a Stare Mesto maju pridelene dve cislice. Petrzalka je rozdelena na sever - c. 8 a juh - c. 9 (vymedzenie zhruba Kutlikovou a Pajstunskou ul.). Stare Mesto ma pridelene cislice 0 a 1, pricom 0 mala znacit ukoncenie pod Novym mostom (preto linky c. 30, 70, 80, 90) resp. v jeho blizkosti (Safarikovo nam. - linka c. 50) a cislo 1 malo byt sever centra t.j. zhruba hlavna stanica, Sancova, Racianske a Trnavske myto a pod. (preto 21, 31, 41, 51, 61, 81).
Podla tejto schemy teda linky jazdiace na Trnavku (a do jej okolia) su oznacene spravne:
61: Letisko (6) - Hlavna stanica (1)
63: Bojnicka (6) - Lamac (3)
65: Technicka (6) - Raca(5)
67: Jurajov dvor (6) - Vinohradnicka (7)
Zaujimavostou je, ze v zmysle tejto teorie su kratke napajacie linky, ktora premavaju spravidla v ramci jednej oblasti vecne odsudene na cisla, ktore su nasobkom jedenastky:
22 - z DNV do Dubravky
33 - z Kutlikovej na Molecovu
ex 55 - z Race k masokombinatu
77 - od Slovnaftu k spalovni
88 - Safarikovo nam. /privrime oci/ - Ovsiste
ex 99 - z Antolskej do Jaroviec
Povodne do systemu mali byt zakonponovane aj trolejbusy, no napokon sa od toho upustilo. Ani povodna uvaha s cislom druhej oblasti na mieste jednotky (prve cislo zprava) sa castokrat nedalo realizovat (napr. cislo nezvysilo pre Zahorsku Bytsricu lebo mala by mat 30, linku Slovnaft - hl. stanica lebo mala by byt 71 a pod.). Napokon sa od bodu B. upustilo a cestujucim sa ako smerodajny predstavil iba bod A. Precislovanie sa nedokoncilo, resp. posledne precislovane linky sa uz precislovavali nelogicky, inak by vlastne:
linka c. 20 mala byt 23
linka c. 22 mala byt 123
linka c. 28 mala byt 22
linka c. 29 mala byt 20
linka c. 39 mala byt 36 a pod.
ZAVER: Orientovanie podla obidvoch cislic teda zvacsa plati, no niekedy nie, preto oficialne sa orientujeme len podla cislice na mieste desiatky.