Mám na Vás pár otázok. Ak Vás nejaká otázka vytočí neodpovedajte radšej.
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...
Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...
Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.
kecho
tak DD vozy by už snáď mohli byť vybavené... či koľko poradí tam vlastne treba na všetky busové linky? a teraz dpb zistí, že ďalšie 12m NP vozy vlastne ani nepotrebuje, prípadne, že taká tesco linka by bola naozaj veľkým prínosom pre obyvateľov BA ?
Re #123683 Emo: všetko bude, len potom nebude stačiť číselný rad 3x ani 13x. takže potom DPB pristúpi k jeho rozšíreniu buď vo forme písmena (133A) alebo experimentálne a (snáď aj konečne svetovo) jedinečne - desatinnou čiarkou DD-oilstreet (33,1), DD-letisko BA (33,2), DD-Schwechat (33,3), atď..., DD-Kittsee, DD-Wolfsthal, DD-Rajka, DD-Wien, DD-Košice, DD-Mockba
btw. linka DD-Spaľovňa bude doplnkovou linkou k expresnej 136 (DD-Krematórium) a bude mať cez Spaľovňu iba zachádzku a číslo 136,1