Ináč ododnes využívam 133 na cestu do aj zo školy a ráno keď som sa narval do 133 tak som si myslel, že boha tupí ľudia a ďalej od Molecky pôjde temer prázdny autobus, ale zažil som milý šok. Ráno pokračoval temer celý autobus smerom k NB SND a dokonca bol taký plný, že na zástavkach ako Pri podchode alebo H. Meličkovej sa nezmestili ľudia. Najviac ľudí vstúpilo pod Novým mostom a potom na Malej scéne ďalej išlo už len pár ľudí. Po obede zase išiel smerom k NB SND temer prázdny autobus, ale smerom na DD docela plný. ?
Nebudem tu zahlcovat dopravne forum politikou. A hlavne je to na dlhsie. Len ma niekedy prekvapuje, pokial ludia svoje dojmy vydavaju za pravdu. Ale nic v zlom.
Otázka pre znalých: môj známy má čipovú kartu, na ktorej je uvedený dátum platnosti do 3/2009. Koncom januára si kúpil trojmesačnú električenku, ktorá mu tam bola bez problémov nahratá. Moja otázka smeruje k tomu, že hoci PCL má kúpený až do konca apríla, karta má limitovanú platnosť do marca. Ide o to, či je treba kúpiť aj novú kartu, alebo ako je to. Hľadal som informácie aj na webe DPB, ale samozrejme som tam nič nenašiel. Ďakujem ?
"mýtus o pomalosti električky do Dúbravky je blud" ?
tak ked 34 chytila super preferenciu tak môžme otvoriť mýtus o pomalosti L34 ?
električky ako tak sú rýchle, najmä to badať za chatamom sóferom, problém je preferencia a niektoré nezvládnuté úseky, ktoré vytvárajú dojem pomalosti...
naposledy som siel linkou 1 a jazda centrom bolo utrpenie (nielen pomalosť, ale aj rozheganosť a najmä "preferencia"... tunel bol taktiež des a potom sme sa dostali na trať pri CHS a mal som pocit, že idem v rozbiehajúcom sa rýchliku... žial, križovatka Lafranconi, Molecova, hríbiky, Segnerova, Miu KV, Karlova Ves a Damborskeho moj dojem velmi pokazili...
Vo všeobecnosti si myslím, že myšlienkami autistu MiraBA nemá veľmi cenu se zaoberať - môžeš mu argumentovať ako chceš a on si bude stále dokola točiť to svoje "s kuframi na stanicu".
Môžem miestoprísažne vyhlásiť, že ako bývalý obyvateľ Ružinova a aj súčasný majiteľ bytu v tejto lokalite, ktorý ho pravidelne navštevuje, som mnohonásobne viac využíval priame spojenie do Dúbravky ako na Hbf. Tektiež už asi tak tisícikrát opakujem, že mýtus o pomalosti električky do Dúbravky je blud - keď som išiel s d-12 z Ružinova a na Tomášikovej sme sa stretávali s a-34 (vo vtedajšej trase od ÚNS k Náboženskému symbolu), tak na Hanulovej sme boli zase spolu a na konečnej som bol skôr ja, vďaka závleku a-34 cez Alt-Dúbravku.
OT:
Čo bude s návrhom trasovania minibusovej linky cez Ostredky ? ?
TO
MatejBA