Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #122846:
Podľa mňa by do Petržalky stačili 2 linky s hustým intervalom.
Reply on: MiroBA #122878:
Ďakujem za vysvetlenie. Práve z toho obdobia totiž nemám žiadne mapy.
Reply on: Kakke #122858:
K2 a K2S sa začali objavovať na 8 presne v tom čase, ako súpravy 2xT3 na 2. ?
Reply on: S499.1023 #122868:
Tak ja neviem, ale zatiaľ vždy keď som tam bol, tak toto tvrdenie platilo. A bol som tam v rôznych obdobiach aj časoch. Jediné časy, keď som tam nebol, sú večer a víkend, ale ani vtedy nepredpokladám, že by to jazdilo extra plné.
Reply on: S499.1023 #122869:
Uhoľné sklady? Niekde na trase 12 a 14 boli/sú Uhoľné sklady? Nemýliš si to s 2 a 4? Lebo Uhoľné sklady boli, pokiaľ viem, na Zlatých Pieskoch.
Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
Reply on: MiroBA #122878:
To je presne tá trasa čo som myslel. A význam? Predchodca dnešnej L99. ?
Reply on: klasIK #122876:

Aspoň narýchlo upresním: Pozerám do mapy z roku 1985.
Linka č 52 mala trasu: Vtedajšie ulice: Konečná Jakubovského(Vyšehradská) - Budonného (Jantárová Cesta -zast. Lúčanka) - Kovpakova(Lietavská) - Jakubovského(Budatínska) - Rokosovského(Smolenická) - Mičurínova(Jíráskova) - Kolmá (Nadjazd ešte neexistoval) - Kopčianska - Rusovská Cesta (zastávka Záporožská) - Makarenkova (v miestach dnešne Einstainovej) - Krasovského (V miestach Dnešného Auparku) - Starohájska (dnes prakticky Nejestvuje) - Pri Seči (Bývalé odstavné plocy autobusov Petržalka)
Takže vlastne čisto petržalská linka to bola ale vystáva mi otázka aká mala vtedy vlastne tá linka zmysel?
Reply on: klasIK #122876:
Mám pocit, že istú dobu aj L52 premávala na Lúky, avšak určite nie na Nivy.
Reply on: MiroBA #122865:
Linka 52? ? Tak tú si nepamätám. Iba linku 53 z Jeremenkovej cez Nivy na Hlavnú stanicu.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6692
Pekný článoček, až na taký detail, že 3. podvozok vykoľajený nebol. A poškodenie troleja som tiež nejak nezaregistroval, jediné čo tam vrchári majstrovali, bola montáž uzemnenia o koľaj, keď išli nadvihnúť prednú časť žeriavom.

Re #122865 MiroBA: A zatiaľ čo vy ste mali nadštandard, my na Dvoroch sme sa nemohli ani do autobusu (a bolo nám jedno do akého) dostať.
Reply on: Mike #122871:
diki za objasnenie 🙂
Reply on: MiroBA #122863:
Mimoň. Si ju kúp, oprav a predaj do Kyjeva, budeš milionár.
Reply on: MiroBA #122860:
Mimoň.
Reply on: Ike #122864:
Tá výluka bola od 28.6.2003 (+- pár dní).. a v súvislosti s ňou sa prešlo z intervalu špička10 sedlo 15 na celodenných 12 minút...(ktorý fungoval do cca marca 1997)
V súvislosti s touto zásadnou úpravou všetkých elektirčkových grf. bola zásadnejšie zmenená aj výprava a typ vozidiel... stanovila sa výprava iba K2(S) a 2xT. Spočitaku boli ešte sóla v pracovné dni večer na L2, ale aj od toho sa postupne upustilo.
Reply on: MiroBA #122857:
Zabudol som dodať: Mimoň!
Reply on: MiroBA #122857:
A prečo by mal prestupovať PRÁVE na Šafku alebo na stanici a prečo by linka nemohla kopírovať najväčší prepravný prúd? Roztrhnutie 12 na 12 a 14 mi príde ako jedna z najväčších demencií DP - kvôli spojeniu Šafka s Uhoľnými skladmi zničiť diametrálnu linku, ktorá nikdy nebola ohrozovaná prenosom meškania...
Reply on: Emo #122855:
Buď si istý, že toto tvrdenie naplatí celoročne, celotýždene a celodenne.
Reply on: Sommelier #122854:
Situácia pri tretích dverách tretej tétrojky je z pohľadu vodiča v spätnom zrkadle taká istá ako pri tretíc hdverách druhej tétrojky.
Dopravné podniky vo svete asi nedopatrením nezískali tvoje poznatky, keďže bežne prevádzkujú vozidlá 40 a viac metrov dlhé (a to už mnoho rokov, takže so zrkadlami, nie s kamerovým systémom).
S potrebou prestavby zastávok súhlas. Problém je v tom, že niektoré je prerobiť problém ? .
Reply on: MiroBA #122857:

"Ja budem stále preferovať, každej mestkej časti by som dal priamy spoj do centra a na jednu zo staníc -buď Hlavnú alebo Autobusovú."

tak si to skús obhájiť, pretože ja ti dám hneď niekoľko dôvodov prečo nie.

♦ ani jedna stanica by kapacitne nestačila
♦ dochádzkové prúdy sú absolútne iné a % ľudí z každej Mč tvorí minoritnú skupinu (s výnimkou častí mesta, kde sú internáty)
♦ to, že niektoré linky končia na staniciach nie je nič iné, ako výsledok toho, že v centrálnej mestskej oblasti nie je priestor na otáčnie (kde inde by si točil 93ku? alebo 21ku?) - nie je to odrazom toho, že všetci idú na stanicu... To že to pár jedincov využíva ako výhodu (mimo iného aj ja), je druhá vec
♦ keď si uvedomíš, vlastne takmer každá mestská časť má linku, ktorá má zastávku v pešej dostupnosti jednej zo staníc - pričom petržalka ich má niekoľko (78,88,93), v podstate prestupovať ani nemusíš...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.