Vieš ja by som sa nečudoval o nejakých 10 rokov niekto podá návrh na osamostatnenie DD a vytvorenie novej mestskej časti lebo Karlova Ves a Dlhé diely sú odjakživa brane občanmi ako dve samostatné časti a neviem či sa aj náhodou voľakedy neplánovalo pri jeho stavbe, že to bude mestská časť. Ináč si neviem napr. vysvetliť dve pohotovsti v jednej mestskej časti a iné...
Logicky ti najazdia vozy z DNV do centra viac ako z DD. A neviem prečo sa posudzujú DD individuálne furt?! Je to Karlova Ves! Takisto sa všetky MČ posudzujú komplexne a nie zvlásť. Výnimkou bola zmena 84 v Ovsišti, čo bola volovina... A pokiaľ viem, tak doprava z DNV linkou 21 nieje nič k závideniu.
V DNV linky ktoré zabezpečujú z nej dopravu vychádzajú, zatiaľ čo Karlova Ves využíva aj linky 1,5 a 12 idúce z Dúbravky. Cez DNV nejde nič, tam všetko končí a je to ešte ďalej ako Dúbravka a KV preto tam aj vozidlá viac najazdia keď majú výjazd na špičku ?
A Petrazalka aj plati viac za odvoz komunalneho odpadu...
Ak si zvolime mileticovu a pojdeme taxikom tak predpokladam, ze zaplatis o take 3 - 5 eur viac.
Ja som jednoducho narazal na fakt, ze na obsluhu DNV sa minie ovela viac vzkm ako na obsluhu DD. A je to spravodlive? Podla mna nie!
ano spravodlivost... Bratislava je Bratislava... Petrzalka zase produkuje viacej komunalneho odpadu napr, Vrakuna najviac necistot a pod by sme sa mohli hadat o vsetkom...
spravodlivost je taka ze Bratislava je Bratislava... to ze sa v 1966 otvorila cesta pohlcovaniu vidieckych obci a ze tie s tym suhlasili a mali z toho vyhody vsetci (napr BA postavila v DNV za to plynovod) nie je moj problem... som Bratislavcan rovnako ako ty a nevidim dovod platit inak...
mimochodom ak si zvolime napr mileticovu ako miesto a vyrazime obidvaja, koho to bude stat viacej? tak o co ide?
pri europskych fondoch, ktore su vyplacane spatne nic len tak neprekvalifikujes. Iste roky musis davat hodnotiace spravy a podobne a moze sa stat ze ti peniaze ulozia vratit
ja som len porovnal, ze DNV zozerie z 43mil vzkm ovela vacsi podiel ako DD aj ked su cca rovnako velke.
Ved ked chces spravodlivu tarifu pre vsetkych Bratislavcanou a teda jedno pasmo, tak by sme mali hadam aj chciet aby na kazdu MC pripadalo rovnake mnozstvo vzkm, ci lepsie miestokilometrov aby to bolo spravodlive.
A ze DNV je v prdeli?! To nie je vina ani ludi z DD ani Petrzalky, tak preco by mali byt ukrateni. Spravodlivost nadovsetko.
MHD na DD je dlhodobo poddimenzovana a tak momentalne posilnovanie je len napravanie situacie. Co sa my vsak nelubi je, ze rovnako poddimenzovane su aj ine MC a tam sa nic nerobi, lebo to nie je volebny obvod Kadnara a Zahradnika.
Dúfam, že je to presne naopak. Bola tu vyslovená hypotéza, že magistrát nemôže čerpať na električku, tak sa treba tváriť, že stredom Petržalky pôjde vlak, aby sa to dalo zaplatiť z peňazí na TEN-T. A potom sa to už nejako prekvalifikuje.
ŽSR sa nepotrebuje na nič tváriť, na tunel by mala dostať peniaze z TEN-T, či bude integrovaný alebo nie.
to neviem. ale tie busy mali par tyzdnov ked stali s poruchami. a vypadnuti bufik - to snad nie!
Jedina zachrana je ze su prenejate a bude sa platit za odjazdene vzkm.
tak dnes ma L32 vypravu 7 vozov, takze s rezervou je to 10 vozidiel pre potreby tejto linky. A ako sa predstavili Tedomy v Kosiciach ta rezerva moze byt este vyssia pre ich obrovsku poruchovost.
A ešte som chcel to, že 133 by bola možno aj vtedy viac využívaná, ale ona bola riešená ako expresná takže nestála na zástavkach popri eline pokiaľ viem stála len pri internátoch a potom pod Novým mostom. Ale keď som si porovnal čas príchodu 133 na to isté miesto ako elinou 133 tam bola o 8 minút skorej... ?
No hej to je pravda, ale tie Tedomy budu asi pravda aj keď nesúhlasím aby ich tu bolo až 10... Podľa mňa to je zbytočne veľa. A 25Trky asi nikdy nebudú. A 133 by bolo dobré mať, ale vymyslieť nejaké iné linkové vedenie, žeby šla pod Nový Most napr. a potom ešte niekam a nie stále popri trati...
810zssk