"A kto chce platiť viac?" - Nikto Lenze vies, naklady stupaju.. a nie je pravda ze stagnuje! Nove vozidla nevidis? O tendri na klby si nepocul? Urcite necakaj zlepsenie v sucasnej financnej situacii.
A kto chce platiť viac? Za takúto dopravu? Snívaj! Roky stagnuje. Ledva prežívajú vozidlá, počty spojov a často cestujúci vzhľadom na to aké šroty ich vozia. A tých trás kde sa dá do 15minút ísť na prestup si píš, že je sakra mnoho a ľudia to aj využívajú. Len ako to môžeš posúdiť keď nie si vždy a všade?! Nehovorím, že ja som ale snažím sa nájsť čo najviac takých spojení kde sa to do 15 minút dá stihnúť. Ja osobne by som navrhol 20minútový prestupný v cene 8/16Sk a tak by jedine tí ušetrili čo cestujú 10-20min a to 1Sk, čo DP nezruinuje, na druhej strane zinkasujú 1Sk od tých čo cestovali doteraz kratšie ako 10min a od tých čo 20-30min o 2Sk viac a vtedy by už nikto nemohol pindať. DP by si prišiel na svoje a cestujúci by museli uznať, že zdraženie nie je tak horibilné.
Presne, vymyvam mozgy! Jediny kto vymyva mozgy je ten kto tvrdi ze jeden 15 minutovy listok znici prestupnost systemu.
Re #120044 Ike: Nie, hlavny argument je ten ze je lepsie uprednostnit elektricenkarov + dalsi je ze 15 minutovych tras s prestupom je mozno aj dost ale pocet ludi co za 15 minut prestupia a vyuzivaju JCL je uplne minimalny..
Tak dostal si ma! Presne o toto mi ide.. som agent plateny DPB Priznavam! DPB mi plati skvelych 0€!!
Zjavne si nepochopil čo som povedal. Viac ako napísanie bludov si sa nezmohol. Kľudne vymývaj mozgy ďalej o správnosti neprestupného 15minútového lístka. ?
Ano, pre nepravidelnych cestujuci. Povazujem za vhodnejsie aby nepravidelnemu cestujucemu sli hore ceny o 24 centov ako keby mali vzrastat ceny pravidelnym cestujucim.
O tom 20min som splietal aj ja. Myslím, žeby bol fajn keby stál 8/16Sk a 60min 11/22SSk. Tak by tí čo cestujú najkratšie platili o 1Sk viac, tí čo cestovali medzi 10-20min by 1Sk ušetrili a zas tí čo cestovali 20-30min by platili o 2Sk viac. A dovoľujem si povedať, že skupina tých čo cestovali 20-30min nie je malá.
Inak, rovnako ako tu arguemntuejete velkym mnozstvom hadok medzi revizorom a cestujucim kvoli pretahovaniu platnosti 10 min listka (a teda pouzivania tohto argumentu aj pre neprestupnost 15 minutoveho listka) mozem tvrdit, ze dam ruku do ohna, ze rovnako a mozno aj viac hadok medzi cestujucim a revizorom bude kvoli tomu ze cestujuci prestupoval s neprestupnym listkom...
Ja si myslim ze tych tras je celkom dost, mozem ti ich bez problemov vymenovat z brucha aj 10
?
iste budes argumentovat, ze su to len vynimocne pripady nepravidelnych cestujucich a pravidelny na tychto trasach maju elektricenky... ano je to tak...
natisa sa ale otazka "pre koho su jednorazove cestovne listky?" - odpoved vies sam - pre nepravidelnych cestujucich...
Tu vobec nejde o to co robia na zapade (to by bola obdoba BWD Syndromu "robia to vo Viedni, my musime tiez"). Tu ide o to ze je to funkcny system, co je dokazane tym ze to tam funguje. Keby tam bol system, ktory nefunguje (a take su) tak by som bol proti tomu aby bol v BA.
Hej, akurat ze ti nestaci prestupit do 15 minut, ale aj jazdu musis ukoncit do 15 minut.. taketo takmer neexistuje, hoci nevylucujem ze par takychto tras je.
810zssk