Sucastou rozpoctu bola aj tabulka o cerpani fondov EU, kde sa hovori o TT Stare grunty - Patronka v horizonte 2010-2011.
podla info na front office by to vsetko malo byt onedlho na nete.
A načo by bolo dobré mať ďalší typ autobusov? Mimochodom, všetky plynové Karosy sa po dodávke nových SORov a Tedomov neplánujú vyradiť (veď posledné boli zrekonštruované v roku 2006), do šrotu poputujú len tie najväčšie šroty z nich a, samozrejme, naftové Karosy...
Doteraz jazdili na primeste ake kedze tam SAD BB skoncila premavku mohli by ich predat.. a DPB by ich mohol vyuzit, kedze pocet dnes prevadzkovanych solo Karos a TAMov je 97, pricom pocet novych busov (SORy + TEDOM) ma byt dokopy tusim 80. Pritom stale su tu tieto vozy a su v dobrom stave...
Da sa argumentovat ze tych 17 zvysnych sol moze byt nahradenych klbakmi, ale kym dojde vsetkych 240 klbakov tak to este potrva, takze pokial by tieto busy boli za dobru cenu, mohli by sa oplatit..
Cestujem na trase Bosákova - Šafárikovo námestie. Najskôr zrušili priamy bus 88. Super, dalo sa to kombináciou 99(84)/95 za 14Sk. Teraz si už musím cvaknúť 60min za 0,7EUR. Som zvedavý čo nového si DPB vymyslí v budúcnosti. ?
Ámos
Rozpocet bol navrhnuty v takejto forme.
Bezne vydavky:
transfer DPB - 56.429.662 EUR
transfer ZSSK a SL - 265.551 EUR
transfer BID - 132.776 EUR
Kapitalove vydavky:
transfer DPB - 18.870.743 EUR
priprava a realizacia NDS - 8.298.480 EUR.
Takze do systemov hromadnej dopravy by malo ist buduci rok 83.997.212 EUR co je 2,530 miliardy.
Takze bud sa pomylila opat SITA alebo DPB zobrali cez 40 mil. EUR. ?