Pripomienka k neprestupnému lístku. Príklad: Cvaknem si lístok v 210 na Kooperative, pretože 21 práve nejde a nechce sa mi čakať, kým príde. Počas zdržania na Karpatskej nás dobehne 21. Ako cestujúci, rozhodnem sa prestúpiť na Račianskom mýte na 21, pretože to je rýchlejšie. Na Krížnej nastúpi revízor. Ako zistí, že som počas 15 minút neprestúpil/prestúpil?
"všetky plynové Karosy sa po dodávke nových SORov a Tedomov neplánujú vyradiť (veď posledné boli zrekonštruované v roku 2006)"
minule som isiel jednou takou najnovsie rekonstruovanou Vrakosou (nejake cislo z radu 1701-1714)...Vsetko viditelne sice bolo nove (plechy, interier, podlaha), ale ked sa to pohlo tak to bolo nieco priserne.. Vacsi serbel som este nevidel.. Aj tie naftove plynaky su od toho este lepsie.. Ja by som to vyradil okamzite..
zdravím,
neviete, či ostane tá cena na nočák 44 Sk? 70-min. SMS lístok stojí 24 Sk a myslím, že keď mám ísť nočákmi viac ako 70 min., tak radšej si zoberiem taxík. Je smiešne, aby to bolo normálne 44 a cez SMS 24...:/ alebo žeby sa zdražoval SMS lístok?
Sucastou rozpoctu bola aj tabulka o cerpani fondov EU, kde sa hovori o TT Stare grunty - Patronka v horizonte 2010-2011.
podla info na front office by to vsetko malo byt onedlho na nete.
A načo by bolo dobré mať ďalší typ autobusov? Mimochodom, všetky plynové Karosy sa po dodávke nových SORov a Tedomov neplánujú vyradiť (veď posledné boli zrekonštruované v roku 2006), do šrotu poputujú len tie najväčšie šroty z nich a, samozrejme, naftové Karosy...
Ámos
Rozpocet bol navrhnuty v takejto forme.
Bezne vydavky:
transfer DPB - 56.429.662 EUR
transfer ZSSK a SL - 265.551 EUR
transfer BID - 132.776 EUR
Kapitalove vydavky:
transfer DPB - 18.870.743 EUR
priprava a realizacia NDS - 8.298.480 EUR.
Takze do systemov hromadnej dopravy by malo ist buduci rok 83.997.212 EUR co je 2,530 miliardy.
Takze bud sa pomylila opat SITA alebo DPB zobrali cez 40 mil. EUR. ?