KLF: #11892 No, s porovnanim ceny za MHD a auto nemas uplne pravdu, zavisi od pripadu a sposobu vyuzitia dopravnych prostriedkov. Napr. rocna elektricenka stoji 5500 Sk. Rocne poistne napr. v Allianz pre vozidla do 3,5t, 1300-1800cm3 stoji 6 156 Sk. Takze ak pouzivam MHD LEN v meste, usetrim 600 Sk len pri zaplateni poistky (a samozrejme pokial pouzivam auto sam - poznam aj take pripady, kolegyna s manzelom maju 2 auta, kazdy vlastne). Pri vysokom pocte jazd mimo mesto kombinovanych s vyssym poctom prepravovanych osob zacne vychadzat lepsie osobne auto. Bohuzial pri porovnavani cien za dopravu autom a verejnou dopravou sa casto zabuda na rozpocitanie cien rocneho poistneho a oprav, ktore uz su v cestovnom listku zohladnene. Preto je aj objektivne hodnotenie tazko spravit.
Vladimir
Jediny argument, co uznam je, ze BA ma na rozdiel od PO stav ciest ako v nejakej "velmi vychodnej" krajine, co busom nepridava na dobrom stave a taktiez fakt, ze mate ovela viac vozidiel ako my, takze sa neda tak starat o kazdy z nich.
Ale polozim otazku> Maju vodici pevne vozidla pridelene alebo litaju z jedneho na druhy? Predpokladam, ze ako v kazdom civilizovanom meste, aj v BA ma vodic urcene vozidlo na ktorom jazdi. Tak potom nechapem, preco DP nevyvodzuje dosledky zo zleho technickeho stavu vozidla. Ak sa vodic o svoj prideleny bus stara, tak nemoze vyzerat tak ako dnes vela bratislavskych busov vyzera!