"takze nikoho nijak neobmedzuju" - Presne tak. A tym ze nikoho neobmedzuju vznika situacia kedy sa na web dostanu aj uplne otrasne fotky. Ci je to lepsie, alebo horsie ako ked sa vyberaju len kvalitne fotky nech posudia ostatny.
Ja som rad ze su tu len kvalitne fotky. Nie len ako citatel, ale aj ako clovek co ich sem posiela. Nuti ma to snazit sa fotit dobre (i ked osobne mi to nie vzdy ide). Keby mi tu zverejnili hocico, nemam dovod sa snazit.
Ine je seknut sa obcas a sekat sa furt. Pozri si tunajsie popisy a najdi aspon 3 chyby za posledne dva dni (co je tretina bezneho poctu chyb v jednom vasom update).
Súhlasím. Ale prečo všetky oblúky až po Gagarinovu - na úseku Ríbezľová - Ondrejovova sa mi už zdajú byť OK. Inak Gagarinova-Haraničná, kríženie 201/202x208 je OK, najhoršia je asi zbiehacia výhybka.
Čo hovoríš na zbiehaciu výhybku Štefánikova/Paslisády, ktorá bola nanovo inštalovaná?
Mimochodom, na Miletičke vymenili kríž na rozraďovacej výhybke 201x207.
Čo ja ale napr. nechápem:
- Nezmyselná 30 na podjazde na Rožňavskej, zato že raz tam niekto strthol vedenie - tak potom dajme 30 do všetkých podjazdov (Kramáre, Cintorín, atď.), a robme z vodičov trolejbusov blbocv, a z trolejbusovej dopravy systém jazda-brzda.
- Nezmyselná 30 na viacerých výhybkách, kde sa dá ísť 40-50.
- Trakčné vedenie na úseku Ondrejovova -> Ríbezľová pred križovaním s diaľnicou (ktoré, podľa toho, čo si hovoril, bolo nanovo robené pri stavbe D1 Mierová-Senecká) - vedenie je urobené tak, že sa dá ísť pred podjazdom iba v pravom pruhu, napr. niekedy je ľavý voľnejší a v pravom dlhšia kolóna pred semaforom (IGK idú z toho pruhu následne na diaľnicu), trolejbus ale nemôže ísť do ľavého, lebo by mu padli palice, resp. musel by ísť tak max. 5-10 km/h, a aj to neviem, či by dočiahol.
810zssk