Reply on: ivanbuto #116876:
Úsekom "po Gagarinovu" som myslel po pripojenie na Gagarinovu, neuvedomil som si, že tam sa to už volá Popradská. Proste po oblúk z Priekopníckej doprava na Popradskú a napojenie na štvorpruh.Pod tým mostom myslíš smer na Dolné hony? Na mňa to pôsobí dojmom, že by sa tam malo dať v pohode prejsť aj ľavým pruhom. To s týou rýchlosťou a vypadnutím máš aj vyskúšané?
Križovatkou Gagarinova - Hraničná mám na mysli križovatku, nie vzdušné kríženie, takže do toho spadá aj tá zbiehacia výhybka. Na výhybku Štefánikova - Palisády nehovorím nič, lebo som nemal možnosť vyskúšať. Ale inštalácia vyzerá strašne. To už boli leniví spraviť nanovo aj ten oblúk, ak sa to teda má používať? A fascinuje ma ich snaha za každú cenu používať 20° výhybky, len aby nemuseli udržiavať mechanický kríž. Inde vo svete sa výhybky 20° používajú vo vozovniach a v obzvlášť stiesnených pomeroch...
Na mrgo "nezmyselných" 30 - neviem, koľkátykrát to budem opakovať, ale rýchlosť sa skutočne nestanovuje podľa toho, koľko "sa dá" ísť. Ak máte pocit, že by niekde nejaké obmedzenie namalo byť, tlačte na Zapletala, na Bilčíka, na Horníka, na rezort PTZ, na Weigla, na Rafaja, na Štekla, na Záhradníka - nech vám ZDôVODNIA, prečo je tam a tam taká rýchlosť a nie onaká.
Valec