Reply on: S499.1023 #114282:
Kĺbaky na 212 treba, ale čoskoro ich asi ubudne, niektoré pôjdu do ranňajších 201/202 na vyrovnanie zápch, a niektoré možno na 208.Inak taká 203 je podľa mňa jednoznačne pomalšia s kĺbovým vozom. ?
204 sa mi tiež zdá, že som bol pomalší s kĺbovým, aj keď možno na niektorých úsekoch rýchlejší, ale v globále nie.
Boris
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.