Cela tato debata je vlastne na hovno.
Vsetci sme uz zvyknuty ako je to z magistratom hlavneho mesta Bratislavy a s DPB.
A tak az ked pridu prve vozy na beton do Petrzalky uverim, ze nieco kupili. A aj potom mi bude uplne jedno ci mi pride SOR, Citaro alebo IK435. Premna bude dolezite to, ci ten voz dojde a ci dojde aj na cas. Lebo dnes je MHD v BA tak nespolahliva ako smrt.
Tu si naplanovat prestup, ked clovek ide na vlak ci bus alebo do posratej prace a prestupuje na linku s 20min intervalom, tak je to vzdy o strese a rozculovani sa!
Vsetci sme uz zvyknuty ako je to z magistratom hlavneho mesta Bratislavy a s DPB.
A tak az ked pridu prve vozy na beton do Petrzalky uverim, ze nieco kupili. A aj potom mi bude uplne jedno ci mi pride SOR, Citaro alebo IK435. Premna bude dolezite to, ci ten voz dojde a ci dojde aj na cas. Lebo dnes je MHD v BA tak nespolahliva ako smrt.
Tu si naplanovat prestup, ked clovek ide na vlak ci bus alebo do posratej prace a prestupuje na linku s 20min intervalom, tak je to vzdy o strese a rozculovani sa!
Ámos
Re #113276 S499.1023: strasna nuda bola v robote...
Re #113284 gardener: Samozrejme, ze tato diskusia ma nulovy efekt na tender. Ale to snad ani netreba pisat, to je kazdemu jasne.
Co sa kapacity nasich vozov tyka, tie su udavane podla udajov vyrobcov. A tie nemusia byt presne. Najlepsie to urobil DP Praha, ked si objednal studakov a zistil si realnu kapacitu svojich busov. Klbovych aj solo. A tusim aj saliny si premeral. m@rtin bude vediet viac.
DPB ma (mal) velke mnosztvo roznych typov busov. Neviem co mu branilo vypravovat TAMy a Ik283 prednostne na linky ako 39,31,21. Su(boli) to najkapacitnejsie co sme vo vozovni mali. Ale to by bolo asi bars zlozite a cestjuci by to nepochopili.